REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Remiantis oficialiais duomenimis, šiuo metu daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų turi kompiuterį bei prieigą prie interneto, šis skaičius pastaruoju metu tik auga. Todėl jau seniai baigta stebėtis, kad verslas internete vis labiau klesti, o internetinių parduotuvių daugėja. Virtualioje erdvėje šiandien galima nusipirkti ne tik knygą ar laikrodį, bet ir mažiau apčiuopiamų dalykų, tokių, kaip draudimas.

REKLAMA
REKLAMA

Išanalizavus statistiką, paaiškėjo, jog vyrai, norėdami apsidrausti, internetu naudojasi dvigubai dažniau nei moterys – jie sudarė 66 proc. visų draudimą internete pirkusių klientų. Vidutinis vyrų ir moterų amžius skiriasi ne taip drastiškai – vidutinis klientas vyras yra 34, o moteris – 35 metų amžiaus. Tačiau tai ganėtinai skiriasi nuo statistikos departamento pateiktų duomenų, kad internetą komerciniams tikslams dažniausiai išnaudoja žmonės nuo 25 iki 34 metų.

REKLAMA

„Žmonių internete perkančių draudimą ir žmonių internete tiesiog šiaip apsipirkinėjančių amžių vidurkių skirtumą lengva paaiškinti. Juk draudimas – kur kas rimtesnis pirkinys nei sportiniai bateliai, kvepalai ar drabužiai, kuriuos tarp jaunimo internete pirkti yra gana populiaru. Vyresnio amžiaus gyventojai apie draudimą ir savo saugumą pagalvoja kur kas dažniau ir rimčiau nei jaunesnieji“, – skirtumą aiškina „Seesam Lietuva“ direktorius Marius Daugintis.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiausiai internetu draudimo pirkėjai naudojasi sostinėje. Vilniečiai 2009 metais sudarė beveik pusę – 46 proc. – visų bendrovės klientų, kurie draudimą pirko internete. 9 proc. pirkėjų gyvena Klaipėdoje, o dar po 8 proc. – Kaune ir Alytuje.

Pati pikantiškiausia tendencija ta, kad žmonės draudimą dažniausiai perka darbo dienomis ir darbo metu. Daugiausia jų draudimu domisi 10, 11, 12 ir 14 valandomis – kiekvieną jų pasiekiama virš 8 proc. dienos pardavimų. Iš viso darbo metu (nuo 8 iki 17 valandos) yra pasiekiama 72 proc. visų dienos pardavimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų