REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Su Lietuvoje debiutuojančiomis garsiausių akinių gamintojų – Burberry, Ray Ban, Persol, Dolce&Gabbana, Prada, Versace, Miu Miu, Vogue Eyewear, Versus – kitų metų kolekcijomis buvo galima susipažinti meno galerijoje „Vartai“, greta įspūdingiausių Italijos kultūros paveldo objektų fotografijų.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak kolekcijas pristačiusios pasaulinės akinių lyderės „Luxottica Group“ vadovo Baltijos regionui Alessandro Magnabosco,  italų siūlomose naujienose aktualumu išsiskiria specialiai šaltajam metų laikui skirti akiniai, tapsiantys ne tik puikia žiemos garderobo puošmena, bet ir praversiantys siekiant apsisaugoti nuo kenksmingų saulės spindulių, kurie, atsispindėję sniege, tampa dar „piktesni“ nei vasarą.

Anot jo, šią žiemą Italijos saulės akinių gamintojai siūlo rinktis rafinuotas, elegantiškas ir lengvas formas bei santūresnes, šiltas spalvas. Būtent tokiomis savybėmis pasižymi naujausia Burberry žiemos akinių kolekcija, alsuojanti neiššaukiančia prabanga, turtinga spalvų palete ir tekstūra. Tiek moterims, tiek vyrams Burberry pateikia senovines vintage stiliaus spalvas, kurioms gyvumo suteikia ryškesni, mirguliuojantys potėpiai.

REKLAMA

 Ilgametes tradicijas turintys, individualumu ir ekspresija visame pasaulyje išgarsėję Ray Ban kitam sezonui, greta jau legendinėmis tapusių Aviator, Wayfarer, Clubmaster, Balorama, Olimpian ir kitų ikonų, siūlo dvi naujas kolekcijas. Dar 1984 m. olimpinėms žiemos žaidynėms sukurta kolekcija Cats atgimė naujomis spalvomis ir kartu vyrams bei moterims siūlo vintage stiliaus formas. Moteriška „Jackie OOH“ linija primena aštuntąjį dešimtmetį, tai itin masyvių formų akiniai su plačiu spalvų pasirinkimu. Kaip jau tapo įprasta, visi Ray Ban kūriniai turi novatoriškus žalius lęšius, nepraleidžiančius infraraudonųjų ir ultravioletinių spindulių.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo ekspresyvaus itališko stiliaus neatsiejamas Persol savo naujausioje kolekcijoje lieka ištikimas inovatyvioms technologijoms bei netikėtiems stilistiniams sprendimams – šį kartą atnaujindamas ketvirtajame dešimtmetyje populiarų plastiko rėmelių raižybos metodą. Klasikinės formos ir ramios, santūrios spalvos vyrams, bei septintu dešimtmečiu dvelkiantys modeliai moterims – toms, kurios žavisi tokių garsenybių, kaip Ingrid Bergman, Audrey Hepburn, Grace Kelly, Sophia Loren, stiliumi.

Garsieji Dolce&Gabbana vilioja azartiško ir rafinuoto stiliaus modeliais, skirtais moterims, žengiančioms koja į koją su mada. Elegantiški ir platūs akiniai išsiskiria užapvalintomis, išgaubtomis formomis, tuo tarpu vyrams siūlomi naujomis detalėmis papuošti aviatoriaus bei lašo formos akiniai.

Prada kolekcija pasižymi įvairiapusiškumu – čia galima rasti ir apvalių, ir kampuotų formų, įvairių dydžių modelių, kuriuos vienija plastiko kojelės su metalo intarpu bei šilkografijos būdu atspaustas logotipas. Prada dizaineriai nepamiršo ir aktyvaus gyvenimo būdo gerbėjų, pasiūlę jiems naujienų Linea Rossa kolekcijoje, kurioje neformalus, sportiškas stilius bei išgaubtos linijos dera su aukščiausios kokybės medžiagomis ir išgrynintomis žalia, akmens ir tamsiai ruda spalvomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Gundančią ir nemarią klasiką įkūnija 2009-ųjų Versace akinių kolekcija, papuošta klasikiniais graikų ornamentikos motyvais bei „Swarovski” kristalais. Retro išvaizda ir elegancija – moteriškų akinių formos primena aštuntą dešimtmetį, o vyrams skirti – klasikinius aviatoriaus akinius. Visų modelių spalvos gyvos, tačiau nerėžia akies – nuo metalinio atspalvio violetinės iki klasikinės bordo bei juodos.

Naujojoje Miu Miu kolekcijoje žaidžiama kontrastais tarp lęšio dydžio bei lengvų nedidukų rėmelių, vyrauja natūralios spalvos, besimaišančios su sodriomis dūmo, ruda, kaštonų ir purpurine. Vogue Eyewear kitam sezonui siūlo didžiulius septintojo dešimtmečio formų rėmelius su ryškiais, ekstravagantiškais papuošimais.

„Luxottica Group” yra lyderiaujanti pasaulyje premium klasės akinių dizaino, gamybos bei platinimo kompanija. Be pristatytų akinių gamintojų, kompanija dirba su šiais prekiniais ženklais: Salvatore Ferragamo, Tiffany and Versace, Bvlgari, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Chanel, Arnette and REVO, Oakley bei Oliver Peoples. Kompanijos produktai gaminami aštuoniuose fabrikuose visame pasaulyje, iš kurių šeši yra Italijoje. 2006 m. „Luxottica Group“ pardavimai sudarė 5 mlrd. EUR.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų