• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Neseniai bendrovės „Keller Fay Group“ JAV atliktas tyrimas parodė, kad šios šalies gyventojai daugiausiai kalba apie „Coca-Cola“ prekės ženklą. Tai paaiškėjo išanalizavus 25,142 vartotojų pašnekesius, tirtus sausio – rugpjūčio mėnesiais.

REKLAMA
REKLAMA

„Tai išties puikus pasiekimas turint omenyje tai, kad kalbame apie gazuotą gėrimą, kuris nėra toks produktas, apie kurį būtų galima labai daug pasakyti“, - sakė tyrimą atlikusios bendrovės atstovas.

REKLAMA

Anot jo, žmonės daugiausia kalbėjo apie „Coca-Cola“ interneto reklamos kampaniją, gėrimo reklamą amerikietiškojo futbolo finalų („Super Bowl“) metu bei bendrovės paskelbtą olimpinę programą.

Aršiausia „Coca-Cola“ konkurentė „Pepsi“ liko tik ketvirtoje vietoje. Antrąją užėmė AT&T, trečiąją – „Verizon“. Penktoje vietoje liko mažmeninės prekybos tinklas „Wal-Mart“.

Tarp prekių ženklų, apie kuriuos kalbama daugiausiai, dominavo technologijų bei telekomunikacijų kompanijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų