REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per pirmąjį 2008 m. ketvirtį mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva“ valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse parduota prekių už 13,6 mln. litų – 9 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu (12,47 mln. litų).

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Dainos Daubarės, metų pradžia bendrovei nebuvo lengva. Įtakos pardavimams turėjo ypač šaltas kovas, stabdęs prekybą pavasario kolekcijomis, bei rekonstrukcija „Monton“ tinkle.

REKLAMA

„Vasario mėnesį, pasibaigus nuomos sutarties terminui, uždarėme „Monton“ parduotuvę Kaune, prekybos centre „Maxima“. Apie 0,5 mln. litų apyvartos praradome dėl mėnesį užsitęsusios „Monton“ rekonstrukcijos Vilniaus „Akropolyje“. Tačiau investicijos į parduotuvės modernizavimą netruks atsipirkti – jau dabar fiksuojame išaugusius klientų srautus ir pardavimus“, - sako D. Daubarė.

Lietuva šiuo metu yra didžiausia bendrovės „Baltika Group“ rinka, praaugusi iki šiol didžiausia buvusią Estiją. Konsoliduoti motininės bendrovės „Baltika Group“ pardavimai per pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 6 proc., iki 58,7 mln. litų. Tačiau šį ketvirtį bendrovei nepavyko išvengti nuostolių, kurie sudarė 2,43 mln. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko M. Milder, nuostoliai – tai kaina, kurią teko sumokėti dėl sulėtėjusio pardavimų augimo. „Pirmasis metų ketvirtis mažmeninėje drabužių prekyboje yra sudėtingiausias, dėl užsitęsusios žiemos sulėtėjus prekybai, uždirbti yra sudėtinga. Įtakos rezultatams turėjo ir rublio bei grivinų kurso smukimas euro atžvilgiu“, - sako M. Milder.

Pasak M. Milder, sunkiausias bendrovei šių metų laikotarpis jau išgyventas. Planuojama, jog bendrovės pardavimus išaugins tinklo plėtra: 5 naujos parduotuves ketinama atidaryti per pirmąjį šių metų pusmetį, 14-18 parduotuvių – birželio-gruodžio mėnesiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiau nei pusė „Baltika“ apyvartos per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė pardavimai mados prekės ženklo „Monton“ tinkle. Išaugę iki 27,58 mln. litų, jie sudarė 55 proc. visų grupės pardavimų, ir, lyginant su 2007 metais, augo 6 proc. Didžiausias pardavimų augimas užfiksuotas „Ivo Nikkolo“ tinkle – šešiose tinklo parduotuvėse parduota prekių už 1,2 mln. litų, 53 proc. daugiau nei per pirmąjį 2007 m. ketvirtį.

Per pirmus 3 šių metų mėnesius „Baltika“ atidarė 3 naujas parduotuves: 2 Ukrainoje ir 1 Čekijoje. Šiuo metu „Baltika“ valdo 124 parduotuves Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje. Kovo pabaigoje bendrovėje dirbo beveik 2 tūkst. darbuotojų.

„Baltika Lietuva“ valdo 29 parduotuvių tinklą didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų