REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrinis žodis „švyturys“ nebėra vien Lietuvių kalbos žodyno įrašas – jo vartojimą nori apriboti alaus gamintojas „Švyturys-Utenos alus“.

REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus apygardos teismą pasiekė „Švyturio-Utenos alaus“ ieškinys dėl prekės ženklo „Švyturys“. Bendrovė siekia, kad šis ženklas būtų pripažintas plačiai žinomu ir būtų pakeistas įmonės Kauno prekybos centre esančio boulingo klubo „Švyturys“ pavadinimas, rašoma „Verslo žiniose“.

REKLAMA

„Alus ir pramogos yra glaudžiai susijusios. Kadangi šiame boulingo klube prekiaujama alumi, dauguma vartotojų mano, jog mūsų bendrovė yra susijusi su šiuo klubu“, – sako Švyturio-Utenos alaus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Tačiau bendrovės „Boulingo centras Švyturys“ vadovas Arūnas Vizickas nesutinka, kad įmonių veiklos panašios.

Mes pasirinkome ne prekės ženklą „Švyturys“, o „Boulingo centras Švyturys“ tam, kad būtų aišku, kokias paslaugas siūlome. Nesuprantame, kaip galime klaidinti visuomenę. Mes juk nesame tiesioginiai konkurentai, negaminame alaus“, – sako A. Vizickas.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvoje yra dar beveik keturios dešimtys juridinių asmenų, turinčių pavadinimą „Švyturys“. Tačiau, pasak R. Viršilo, jų veikla skiriasi nuo bendrovės „Švyturys-Utenos alus“ veiklos, todėl jiems pretenzijos nebus reiškiamos.

Advokatų kontoros „Sorainen Law Offices“ partnerės Renatos Beržanskienės, nuomone, ginčas tarp „Švyturio -Utenos alaus“ ir boulingo centro „Švyturys“ atspindi bendras tendencijas, liudijančias, kad įmonės vis labiau kovoja dėl intelektinės nuosavybės.

„Nereikia pamiršti, kad „Švyturys-Utenos alus“ yra užregistravęs daugiau nei 20 prekių ženklų ir juos labai aktyviai saugo“, – priduria R. Beržanskienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų