Atlikti darbus Suskystintųjų gamtinių dujų terminale, steigti oro uostus valdančią bendrovę, įvesti automobilių taršos mokesčius. Tai svarbiausi darbai, kuriuos išvardijo susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, rašo „Lietuvos rytas“.
Nors visi darbai svarbūs, ministras pripažino, jog didžiausias galvos skausmas ir rūpestis yra Susisiekimo ministerijos darbų dalis, kad laiku būtų pradėtas eksploatuoti Suskystintųjų gamtinių dujų terminalas. Mat ši darbų dalis yra tokia, kad gali sutrikdyti visą projektą.
„Baigiasi uosto gilinimo konkursas (jį laimėjo olandų bendrovė „Van Oord Dredging and Marine Contractors”, pasiūliusi darbus atlikti už 87 mln. litų. – Red.). Čia labai svarbu, kad „Klaipėdos naftos” ir Klaipėdos jūrų uosto atliekami darbai netrukdytų vieni kitiems. Pavyzdžiui, kas bus, jeigu įrengiant krantinę laivui švartuotis, kalant polius gylis vėl sumažės? Kas turės atlikti papildomus gilinimo darbus? Ir tokių pavyzdžių gali būti daugiau. Reikia aiškiai apibrėžti, kas už ką atsakingas“, – interviu dienraščiui sakė ministras.
Komentuodamas Vilniaus miesto mero Artūro Zuoko planus kurti nacionalinį oro vežėją „AirLituanica“, R. Sinkevičius sakė, kad yra už tai, jog toks vežėjas atsirastų.
„Susisiekimo ministerijos pozicija labai aiški. Mes tikrai netrukdysime. Padėsime įgyvendinti visus formalumus gauti licenciją“, – sakė jis.
Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovų kaita, pasak R. Sinkevičiaus, nebuvo politinis sprendimas.
„Taip susiklostė situacija. Čia niekas nebuvo specialiai daroma. Gali atsitikti taip, kad reikės ir kitus vadovus keisti. Neverta pūsti čia tos politinės miglos“, – teigė jis.
Ministras užsiminė, kad siekiant surinkti daugiau lėšų investicijoms į kelių būklės gerinimą, gali būti apribotas įvežamų degalų kiekis užsienio automobilių bakuose.
„Turiu viltį, kad imsimės priemonių, o greičiausiai taip ir bus, apriboti iš aplinkinių šalių bakuose įvežamų degalų kiekį – dėl to surinktume daugiau akcizo. Diskutuojame apie degalų automobilių bakuose matavimo įrangą“, – sakė R. Sinkevičius.