Papasakojo apie darželį (asociatyvi nuotr.)

Papasakojo apie darželį (asociatyvi nuotr.)

„Auklėtoja nenuramina mano verkiančio vaiko, neveda grupės į lauką ir neskiria tiek dėmesio, kiek derėtų naujai atėjusiems vaikams“, – naujienų portalui tvirtino dviejų vaikų mama vilnietė Miglė (pavardė redakcijai žinoma), kuri nusprendė nebetylėti ir papasakoti viešai apie tai, ką patyrė jos dvimetė viename valstybiniame sostinės darželyje. 

Jos teigimu, istorija prasidėjo gruodžio mėnesį, kai ji nusprendė dvimetę leisti į valstybinį darželį „Viltenė“. Savo ruožtu darželio direktorė Danutė Sauliūnienė kartu su auklėtoja Solveiga Gurskiene atkerta, kad minėta mama ne tik šmeižia darželį, bet ir pati deramai nesirūpina savo vaiku.

Pritrūko auklėtojos dėmesio

Mama Miglė tv3.lt sako, kad dvimetę dukrytę leisti į darželį pradėjo gruodžio mėnesį. „Kai nusprendžiau leisti į darželį, tikėjausi geriausio. Mano vaikas drąsus, savarankiškas. Jei reikėtų lyginti su vyresniąja dukra, tai ši gerokai drąsesnė.

REKLAMA

Vis tik patirtis buvo nekokia – nuo pirmosios dienos auklėtoja nenorėjo bendradarbiauti. Vaikas verkė grupėje nuo ryto iki vakaro.

Aš norėjau, kad adaptacija vyktų pagal visas taisykles. Mano pirmoji dukra lankė privatų darželį, todėl žinojau, kaip viskas vyksta.

Tikėjausi, kad auklėtoja man leis pabūti su vaiku, parodys dienotvarkę, tačiau iš grupės buvau labai greitai išprašyta. Iš auklėtojos trūko dėmesio vaikui – maniau, kad ji kalbėsis su mergaite, bendraus, tačiau to nebuvo.

Vis tik aš pasitikėjau auklėtoja, vaiką palikdavau darželyje visą mėnesį, tačiau žinojau, kad vaikui ten negera.

Aš pastebėjau, kad dukrytė ir namuose tapo irzli, išsigandusi, jos psichologinė būklė pablogėjo, sutriko miegas“, – sudėtingą periodą prisimena mama.

Sudomino auklėtojos ir direktorės ryšys

Moteris neslepia – kreipėsi ir į kitų darželinukų tėvus, ėjo kalbėtis su auklėtoja, tačiau pastaroji mamą nusivedė pas direktorę.

„Pokalbio su direktore metu man pasirodė keista, kad direktorė ypač pataikauja auklėtojai. Auklėtoja ėmė siūlyti mano vaiką perkelti į kitą grupę, o direktorei tvirtai ir aiškiai pasakė, kad vaikų į lauką neves.

Direktorė man atrodė sunerimusi ne dėl paties konflikto, o dėl to, kad jaudinasi auklėtoja. Gal čia kokie giminystės ryšiai“, – spėlioja darželiu nusivylusi vilnietė.

Ji klausė ir tėvų, ar jie patenkinti auklėtoja bei pačiu darželiu, tačiau visi jie sakė, kad viskas gerai ir nuolatinis vaikų verksmas jiems atrodo normalus.

REKLAMA

Pakeitė darželį

Neištvėrusi vaiko verksmo ir sutrikusios psichologinės būklės, Miglė nusprendė pakeisti darželį ir ėmė vaiką vesti į privatų, kuriame, jos teigimu, adaptacija vyko labai sėkmingai. „Ten mergaitė priprato per kelias dienas, gerai miegojo ir valgė“, – permainas pastebėjo moteris. 

Nors ir nusprendė vaiką vesti į kitą darželį, Miglė nenurimo – ji parašė skundą į Vilniaus miesto savivaldybę, o vėliau kreipėsi ir į Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją, tačiau įstaigų reakcija buvo itin formali.

Pasak pašnekovės, tyrimas buvo atliktas remiantis vidine darželio darbuotojų nuomone, jokios išvados nebuvo padarytos.

„Auklėtoja gavo tik įpareigojimą daugiau dėmesio skirti naujokams“, – pabrėžė Miglė.

Gina auklėtoją

Vaikų darželio „Viltenė“ direktorė Danutė Sauliūnienė prisipažino gerai prisimenanti šią situaciją, tačiau iki šiol nesuprantanti, kodėl vaiko mama nerimsta ir ko ji nori iš darželio.

„Auklėtoja Solveiga yra kompetentinga. Mergaitė darželio nebelanko mamos iniciatyva, todėl nesuprantu, kodėl ji toliau nenurimsta. Ji grasino mus stebėti per atstumą“, – kalbėjo direktorė.

Paklausta, kodėl vaikai nebuvo vedami į lauką, kaip pasakojo darželinukės mama, direktorė aiškino: „Vaikų tėveliai žiemos pradžioje parašė prašymą. Jie surinko parašus ir paprašė auklėtojos šaltuoju metų laiku nevesti vaikų į lauką.“

Adaptacijos periodą direktorė vadina sudėtingu, tačiau paaiškina, kad ir pati mama padarė skubotas išvadas. „Buvo atvejis, kai atėjusi į grupę pamačiau, kaip auklėtoja glosto mergytę, ramina ją, o kad būtų patogiau, net minkštą pagalvėlę padėjusi prie nugarytės. Akivaizdu, kad buvo pasirūpinta jos gerove“, – prisiminė direktorė. 

REKLAMA

Ji taip pat pokalbio metu kategoriškai paneigė ir visus galimus giminystės ryšius su auklėtoja.

Auklėtoja įvertino mergaitę 

Vilnietės kaltinama darželio auklėtoja Solveiga Gurskienė tv3.lt pasakojo, kad mergytės adaptacija buvo sunkoka, tačiau tikrai nebuvo taip, kad ši būtų verkusi nuo ryto iki vakaro.

„Palaipsniui ji ėmė rimti, įsitraukdavo į grupės veiklas. Žinoma, vaikas mažas, prisiminusi namus verkdavo, tačiau nebuvo labai blogai.

Pirmomis dienomis mama turėdavo mergytę paimti po valandos, tačiau ateidavo po kelių valandų. Toks laikotarpis adaptacijai per ilgas, todėl, natūralu, kad ji rasdavo verkiantį vaiką.

Kai atėjo mama su manimi pasikalbėti apie tai, kas netenkina, pakviečiau ją pas direktorę, pasiūliau pakeisti grupę. Normalu, kad gali netikti auklėtoja, tačiau mama kategoriškai atsisakė keisti grupę.

„Ji lygino privatų darželį su valstybiniu, tačiau tai yra nesulyginama. Juk skiriasi ir vaikų skaičius grupėse, ir veiklos.

Pati esu socialinė pedagogė ir galiu pasakyti, kad šiai mergaitei tikrai trūko priežiūros. Jau pirmomis dienomis pastebėjome, kad, lyginant su kitais į grupę atvedamais vaikais, ji buvo prižiūrima gerokai prasčiau“, – pasakojo auklėtoja. 

Būtina užtikrinti vaikų gerovę

„Nacionalinio aktyvių mamų sambūrio“ atstovė Rasa Žemaitė sako nuolat sulaukianti skundų iš tėvų dėl įtarimų dėl smurto arba galimo smurto švietimo įstaigose.

„Tėvai įtaria smurtą, bando kalbėti su administracija, tačiau negaudami jokio atgalinio ryšio, nusprendžia ieškoti pagalbos, mat įstaigos įvykius neigia, nutyli. Tuomet nespręstos problemos įsisenėja iki vaikų sužalojimo ar paviešintų staugiančių mokytojų istorijų.

REKLAMA

Jeigu su šiuo įstatymu įteisinome nuostatą, jog būtina anksčiau, greičiau ir efektyviau reaguoti į galimą smurtą prieš vaiką šeimoje, įskaitant pagalbą visoms įvykyje galimai dalyvavusioms pusėms, tai lygiai tas pats turi būti užtikrinta ir švietimo įstaigose.

Tikėtina, kad tėvai, kurie kreipiasi į įstaigos administraciją arba kitas institucijas iš šalies, taip nesielgia piktybiškai ar dėl nepagrįsto nepasitenkinimo įstaiga ir konkrečia auklėtoja. Juk visi suvokiame kokie užimti ir perkrauti yra dirbantys ir vaikus auginantys. Pagalbos pas įstaigos vadovybę, bendruomenę, visuomenę ieškoma norint apsaugoti savo ir visus kitus toje įstaigoje ugdomus vaikus. Ir jei į pranešimus nereaguojama tinkamai, manau, tėvai turėtų imtis visų būtinų priemonių vaikų teisėms užtikrinti.

Tokiais atvejais, jeigu įtariamas pavojus vaikams, turi būti atliekami NE TIK patikrinimai, vidiniai tyrimai. Tokiems ženklams kartojantis pati įstaiga turėtų ir privalo imtis visų įstatyme numatytų veiksmų ieškant pagalbos iš šalies. Ne slėpti ir glaistyti galimas ginčytinas situacijas, o jas kiek įmanoma greičiau įsivardinti ir pasiruošti kaip efektyviausiai suvaldyti krizes, kylančias dėl galimai neužtikrinamų vaiko teisių. Dažnai tik iš šalies įmanoma nuspręsti, ar tėvai pernelyg jautriai reaguoja į susidariusias situacijas, ar iš tiesų yra spręstinų problemų."

 

Auklėtoja
2019-02-15 09:13:21
Pati dirbu darželio auklėtoja ir puikiai suprantu kaip sunku pasirūpinti 20 vaikų. Negana atsiranda tokių tėvų,kurie yra nepatenkinti ir pila purvą ant darbuotojų, kurie visą dieną rūpinasi jų vaikais. Jei manote, kad jūsų vaikui nepakanka dėmesio, suraskite jam aukl, kuri galės visą dėmesį skirti tik vienam vaikui.
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
[email protected]

Naujienų portalo tv3.lt informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB All Media Lithuania sutikimo draudžiama.

Joana 2019-03-19 17:16:27
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Na baigite jus vieną kartą š.... malę. Tai ko nėjo ta mama į kitą grupę. Nes nežinojo ko pati nori.   ATSAKYTI
Agnė 2019-03-05 15:19:07
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Labai teisingai mama parašė. Šita auklėtoja ištisai rėkia ant vaikų, ne kartą ir pačiai teko tuo įsitikinti. Visiškai nenori padėti adaptuotis. Į lauką vaikų žiemą neveda, nors jokių sutikimų tėvai neduoda. Ištisai vaikams įjungia televizorių ir pyksta, kad vaikai neleidžia kavą gerti ar su kažkokiom moteriškėm pliurpti. Pas ją vieną per pietus prieina krūva moteriškių pavalgyti, o jei kuris vaikas neklauso, tai pasodina vieną prie stalo pietauti. Jei dvimetis nedaro, ką ji sugalvoja, iškart apšaukia ir aiškina, kad jam reikia psichologo pagalbos. Nors iš tikrųjų jai pačiai psichiatro reikia. Be reikalo mama nepervedė į kitą grupę vaiko. Manau, kitoj grupėj jam būtų buvę geriau.   ATSAKYTI
Karolina 2019-03-17 21:47:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
O ar ponia Agnė visą laiką būna toje grupėje ar už grupės durų, kad taip viską gerai žino, ką visą dieną daro auklėtoja ir su kuo? Labai lengva "pilstyti" purvą ant kitų, kai žinoma tik viena versija iš nepatenkintos mamytės.  
Dalia 2019-02-20 13:53:05
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Grupėse per didelis vaikų skaičius (20-23). Kokybiškai dirbti sunku. Kiekvienam vaikui reikia daug dėmesio. Patys tėvai jau turi kelti klausimą ir reikalauti, kad vaikų skaičius grupėse būtų sumažintas iki 15.
Vaikams sunku visą dieną išbūti triukšme.    ATSAKYTI
Agnė 2019-03-05 15:24:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ne tik grupės kaltos. Čia kaltas charakteris, nes šitos auklėtojos elgesys nesikeičia net ir tada, kai grupėje tik keli vaikai. Ji visada nepatenkinta, jei reikia ką nors daryti. Pas šią auklėtoją gerai tik savarankiškiems vaikams, o jei vaikui sunkesnė adaptacija, ji dar labiau viską paaštrina. Ir visur įžvelgia sąmokslo teorijas. Jei ateini vaiko anksčiau pasiimti ir už durų lauki, kol baigs pavalgyti, tai padaro kriminalą - leidžia suprasti, kad neva seki ją.  
XXX 2019-03-09 22:34:59
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Koks dar per didelis vaikų skaičius? Lopšelyje apskritai retas atvejis, kai visi susirenka. Labai dažnai vaikai serga, jų ištisai nebūna. Paprastai susirenka tik pusė grupės.  
Klausimas rašytojai? 2019-02-16 20:32:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Kodėl p. Miglės pavardė neviešinama. O auklėtojos ir direktorės rašoma ir vardas ir pavardė?   ATSAKYTI
Klausimui 2019-03-05 15:28:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Todėl, kad auklėtoja ir direktorė dirba biudžetinėj įstaigoj. Tai jos teikia paslaugas, o mama nepatenkinta nekokybiškomis paslaugomis.  
O buvo taip 2019-02-16 19:49:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ar pamiršot, mielosios, kad kiekveinas vaikas yra unikalus? Kai aš buvau maža, auklėtojos buvo nuostabios, viską atsimnenu tik gerai, bet buvau "ne darželio vaikas". Tiesiog tėvai įsikausė į situaciją ir mano vaikiška - nevaikiška problema buvo išspręsta - darželio nebelankiau. ir esu dėkinga tėvams, bet šioje situacijje kaltų tikrai nebuvo.   ATSAKYTI
Be logikos 2019-02-16 17:49:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Tai jei mamyte buvote išprašyta auklėtojos per adaptacijos laikotarpį iš grupės,tai iš kur žinote,kad jūsų dukrelė visą dieną verkia būdama darželyje?   ATSAKYTI
Stanislovas 2019-02-16 18:04:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Mamyte vykde akcija , kaip surėžisavo taip ir elgėsi. Kas dar neaišku.   
Stanislovas 2019-02-16 18:21:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Tai juk vykdė akcija , kas buvo numatyta , apdergti darželį iškelti privačius darželius. Nieko ji nežino ir jai niekas neįdomu.  
Ttt 2019-02-16 13:53:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Manau tai mamytei reiktu pačiai padirbti darzelyje gal tada mažiau skųstusi   ATSAKYTI
Raminta 2019-02-16 11:11:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Laba diena tėveliai,gerai kad šio vaiko mama ne dirba,tam darželyje.nes galejo but kaip Visagino mieste.Mama pasiraraše prašima kad grupė butų ne razformiruota,tai žmogų atleido iš darbo.   ATSAKYTI
Vacė 2019-02-16 16:00:34
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Kaip galima dèl kažkokių tai kaprizų mamytės grupę iśformuoti. Bet juk jai buvo pasiūlyta kita grupė, ko jinai nesutiko, emėsi šmeižto.   
Juzė 2019-02-16 16:17:02
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kaip gali išformuoti grupę , dėl kažkokios Miglės subjietyvios nuomonės ar užsakymo vykdymo .  
Birute 2019-02-16 09:51:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
P. MIglė , nepavyks jums paniekinti , apdergti šio darželio. Tai puikus darželis. Kompetengi pedagogai. Neieškokite ko nepalikote. O , kad kažkieno užsakymą vykdote tai čia viskas aišku.   ATSAKYTI
Ponia Birute, 2019-03-05 15:34:51
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Matyt, pati dirbate šiame darželyje arba pas šią auklėtoją ateinate nemokamai pavalgyti. Nereikia aiškinti, kad problemos nėra. Problema yra ir tol, kol tokios kaip jūs gins tokias auklėtojas, tol jos ir siautės ir traumuos vaikus. Taip, šiame darželyje tikrai dirba ir nuostabios auklėtojos, to neneigiu, bet problemas reikia spręsti, o ne teisinti netinkamą auklėtojų elgesį.  
Opa 2019-02-16 07:48:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
-11
Na darzely dirba seno sukirpimo aukletojos- tai ko noret. O visiems ta mama vadinantiems supermamyte klausimas- jus nekovotumet uz savo vaika? Jus nematytumey bedos kai vaikas nuolat verkia? O tai nera bedos kad visa laika vaikai s3di tarp keturiu sienu ir laike nebuna? O kur grynas oras? Mandri tyciotis   ATSAKYTI
Onute 2019-02-16 09:10:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Aišku kiekvienai savo vaikas rūpi, kokia bebūtų ji mama, bet noriu pasakyti , jei tos sovietinio sukirpimo auklėtojos iśeitų , galbūt pačios supermamytės dirbtų. Kiek jaunų auklėtojų nori dirbti?  
STANISLOVAS 2019-02-16 09:14:39
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Mano vaikai , o šiuo metų anūkės lankė ir dar lanko šį lopšelį- darželį. Vaikai užaugo puikūs. Tuo metu mano vaikų auklėtojos pareigose dirbo Danutė Sauliūnienė. Jai kaip buvusiai auklėtojai šiuo metu darželio direktorei ir auklėtojai Solveigai kuri auklėjo,ugdė ir augino mano anūkės padėkoti. To vaiko mamai "Miglei" galėčiau pasiūlyti bent vieną mėnesį padirbėti Viltenės darželyje auklėtojos pareigose po 12 val kiekvieną dieną už minimalų atlyginimą.Štai tokios motinos pačios labai stipriai gadina savo vaikus su tokiomis kreivomis mintimis.Stanislovas   
Hana 2019-02-16 11:08:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gal ta mamyte nematę , kad grupeje 16 vaikų, reikėjo padėti apregti, nes pirmas apregtas jau perkais, o lauke išejęs sušals,bet p. Migle apie tai negalvojo , bet vykde kažkieno užsakymą. Juk direktorė siūlė kitą grupę, o ji net nereagavo į tai. Mat reikia išaukštinti privatų darželį , reklama juk reikalinga.  
Marytė 2019-02-16 15:34:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kur naujo sukirpimo pedagogai , kodėl jie pabaigę mokslus bėga iš Lietuvos?  
Mama 2019-02-15 20:52:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
-12
Tokiai mamytei gal vertėtų pasamdyti asmeniškai aule ir sokdinti ja.Grupėje yra ne vienas vaikas. Tokiai mamytei iškviesti vaikų teises dėl ne priežiūros, ir greitai sparnelius apkarpytas vaikščios...   ATSAKYTI
STANISLOVAS. 2019-02-16 09:48:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Skaitydamas tokį motinos tekstą dėl "Viltenės" darželio auklėtojos Solveigos netinkamo vaiko auklėjimo, susidarai nuomonę, kad mamytė Miglė suinteresuota kažin kieno tai nurodymu niekinti valstybinius darželius ir aukštinti privačius.  
Petras 2019-02-16 09:55:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Nepavyko pašokdinti , tai tegu sau į kulną įkanda, tiek pykčio pilna gal dar nesena mama Miglė.  
Vera 2019-02-16 10:04:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Pas tokią mamytę , kažin ar auklė galėtų išbūt....  
soske 2019-02-15 16:47:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
-19
mamyte dalbajobyte .    ATSAKYTI
Man 2019-02-15 15:04:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
-15
Man atrodo, kad supermamytei jau atėjo laikas gerai pasigydyti...    ATSAKYTI
Kristina 2019-02-15 15:03:24
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Man labai gaila vaikų, kuriems jau nuo 2 metukų nebėr nerūpestingos vaikystės. Rytais toks saldus miegelis, o tie vargšiukai tempiami iš šilto patalėlio   ATSAKYTI
MAMA 2019-02-15 14:39:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
-15
Skaitau it atrodo istotija kutia teko patirt paciai. Tas istumimas kuo greiciau uz duru adaptacijos metu "netrugdykit dirbti musu darbo" Bet tai palaukit, ar tai nera ir mano darbas irgi, padeti vaikui adaptuotis. I lauka vaikai nevedami, nes juos oer sunku aprengti.. Auklyte uz kampo ruko ir mano vaikas smirfejo rukalais pastoviai, direktore i tai atsake "ar mano reikalas zmogaus zalingi iprociai?" ir dar daug daug visko po ko tikrai pasijutau nenormali mama, nes kitiem tai viskas ok. Bet darzeli pakeiciau, nes nebegalejau traumuoti daugiau nei vaiko nei saves. Taip pat vienas is sostines darzeliu.    ATSAKYTI
Liudesys 2019-02-15 14:43:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
-17
Supuvusi darzeliu sistema, sovietmeciu taikyti metodai kurie vis dar kazkam tinka ir patinka.Zmones tingi dometis kaip kalbetis su vaikais ir kodel to reikia. Taip ir sukas viskas is kartos i karta ratu.  
alde111 2019-02-15 16:00:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
-19
Matosi iš rašto, kokio išsilavinimo moteris rašo. Tad nenuostabu kokias nesąmones rašo ir dar su gramatinėmis klaidomis.  
Mama 2019-02-15 21:32:43
Pranešti apie netinkamą komentarą
-5
Mes negavom valstybinio darželio, todėl mūsų vaikinas eina į privatų. Ir pas mus grupėje yra viena mergaitė, kurią mama pasiėmė iš valstybinio darželio ir vargo kelias savaites kol vaikas suprato, kad čia jos niekas nebeskriaus. O mergaitė mažytė dar 3 metų nėra. Džiaugiuosi, kad negavom valstybinio. Skaitant plaukai šiaušiasi. Ir čia tikrai ne super mamytės šneka, o protingos mamos, kurios supranta, kad traumos iš vaikystės vaikus lydi visą jų gyvenimą.  
Įdomu 2019-02-15 14:30:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-13
Kaip ir daugelis komentatorių rašė, kodėl vedė į valstybinį, jei vistiek nuvedė į privatų. Ir tai pirmoji dukra ėjo į privatų. Norėjo pasižiūrėti kuom skiriasi valstybinis nuo privataus? "Mama teigė" kad žino, kaip vyksta adaptacija, bet valstybinio nelankė jos vaikai, tai klausimas ką ji ten jau žino?
O klausimas kodėl auklėtojos ir ditektorės pavardės paviešintos, o "mamytės" ne, ko bijo mama?    ATSAKYTI
Marina 2019-02-15 14:05:16
Pranešti apie netinkamą komentarą
-14
Auklėtoja Solveiga tikrai galėčiau apibūdinti tik pačiais geriausiais žodžiais. Mūsų vyresnis sūnus lankė grupę pas šią auklėtoją, o kai jaunesnioji dukrytė pateko į darželį, mes būtent pas norėjome, kad dukrytė taip pat grupę pas šią auklėtoją. Šiuo metu mūsų dukrytė lanko auklėtos Solveigos grupę. Esame tikrai patenkinti auklėtoja Solveiga, jos profesionalumu, jos mokėjimu bendrauti su vaikais, jais rūpintis, bei juos ugdyti. Dukrytė labai greitai adaptavosi, nors mums atrodė,kad bus sunkiau. Tačiau tik šios auklėtojos profesionalumu, mokėjimu bendrauti su vaikais, jos beribemis pastangomis, mūsų vaiko adapticija buvo labai lengva. Uz ką mes esame dėkingi būtent auklėtojai Solveigai.Tikrai galėčiau ją pavadinti profesionalia Pedagoge. Tik labai liūdna, kai ateina vadinamos tokios "supermamytės" ir teršia tiek darželio, tiek auklėtojos vardą. Todėl manau, kad už tokius žodžius ir tokius poelgius turėtų atsakyti įstatymų nustatyta tvarka.   ATSAKYTI
Rita 2019-02-15 12:58:11
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Beje, pas aukletoja Solveiga patys teveliai vaikus uzrasineja ir praso vietos. Nemanau, kad cia tame problema.
   ATSAKYTI
Rita 2019-02-15 12:55:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Lanko mano dvi dukros si darzeli. Pimoji nuo 2,2 m, antroji nuo 1,6 m. Viskas kuo puikiausiai. Adaptacija pirmosios buvo kiek sunkesne, bet viskas praejo. Dabar po kokios ligos ar atostogu pati laukia, kada pas draugus ir aukletojas eis. Mazajai aisku, kad geriau mama, bet be asaru atsisveikinam ir vakare linksma ir patenkinta vezames namo. Viskas gerai yra su siuo darzeliu, aukletojoms ir administracija. Palaikau juos. Reikia buti geranoriskiems, tureti omeny, kad ne vienas jusu vaikas grupeje yra.    ATSAKYTI
Jonas 2019-02-15 12:49:40
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Man tai panašu i privačių darželiu paslėptą reklama.
Nebandė nei kitos grupes, ne kito darželio. Paminėjo kad vyresnis vaikas lanke privatu ir dabar lanko privatu ir tuo labai džiaugiasi, o su šituo kovoja net ir jo nelankydama.
Pamiršo parašyti, kad grupėje yra dar 15 vaiku kuriu tėvai labai patenkanti auklėtojos darbu jau daugeli metu, tik va jai tai netiko. Klausimas kodėl ?
   ATSAKYTI
Plika tiesa 2019-02-15 14:15:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
-16
Tai tikrai ne reklama. Pati turejau panašios praktikos. Jei vaikas yra jautresnis. Kaikurios aukletojos dirba su tėvais, o ne vaikais, todėl ir patenkinti. Ar normalu, kad vaikai valdomi naudojant gazdinomus ir diktaturos principą. Mama kovoja už tai, kaip turi būti darželiuose, nes turi kitokios patirties. O ne nurašo ant sunkios adaptacijos, nes turi laiko įsiklausyti į savo vaiką ir ji jaucia. Kai vaikas bus palaužtas, kaip mus Lietuvius Rusai laužė, tada adaptacija baigsis.
Problema yra ir tame, kad darželiai yra perpildyti. O ten dirba senu tetulių krūva su savo sovietiniu požiūriu, kurios nenori nieko keisti ir viena uz kita eina. Gavom beržines košes mes ir geros uzaugom, o šitie piemenys nieko nenutuokia  
Onute 2019-02-16 09:07:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Teisingai , Jonai galvojate. Čia taip ir yra.   
To Plika tiesa 2019-02-16 20:02:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Taip, darželyje dirba senos tetos, tik, deja, jaunos tetos visiškai nenori dirbt tokio darbo.. Įdomu kas bus kai senos išeis, o jaunos neis dirbti?..  
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI

Top Video

Stebėjo paukščius, sugavo šiukšlintoją: vyras į mišką vežė atliekas
DABAR RODOMA
Stebėjo paukščius, sugavo šiukšlintoją: vyras į mišką vežė atliekas
DABAR RODOMA
Kuriamas naujas planas šeimoms: žada rojų, bet, kaip bus išties?
DABAR RODOMA
Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Tragiškas gaisras Šilutėje – ugniagesiai vos privažiavo
DABAR RODOMA
Stano siunčia žinutę apie vėžį: įsiklausyti verta visiems
DABAR RODOMA
Kaunietis sėda į teisiamųjų suolą: kūdikį spardė ir mušė
DABAR RODOMA
Naujas ginklas kovoje su šešėliu: konfiskuoti turtą bus paprasčiau
DABAR RODOMA
Dobrovolskio nužudymo byloje – blogos žinios nuteistiesiems
DABAR RODOMA
Atnaujino 20 metų neremontuotą kambarį: palaukite, kol pamatysite, kaip
DABAR RODOMA
Netrukus šalies keliuose išdygs naujieji stacionarūs greičio matuokliai
REKLAMA
Mokykla (nuotr. TV3)
Skandalas supurtė Švenčionių rajono Pabradės „Ryto“ gimnaziją. Pagalbinis darbuotojas kaltinamas moksleivių tvirkinimu. Šią informaciją patvirtino gimnazijos pavaduotoja ...
Rima pasikeitė neatpažįstamai
Rima Kristina Antonovienė, dar visai neseniai svėrusi 144 kilogramus, šiuo metu ruošiasi ypatingai operacijai. Kaune SV Plastinės chirurgijos centre Saulius Vikšraitis Rimai ...
Jaudinanti mirštančios mamos dovana dukrai
Emma Lett (36) sako, kad ėmė lieti ašaras pamačiusi, kad batelius vestuvėms mama jai nupirko prieš savo mirtį, rašoma mirror.co.uk. Moteris buvo sujaudinta iki širdies gelmių, ...
Medikai ilgą laiką nepastebėjo klastingos Nicolo diagnozės (nuotr. asm. archyvo)
Vėžys – tai pats baisiausias žodis, kurio nenorėtų išgirsti nei vienas pacientas. Šią diagnozę, deja, išgirdo ir Šveicarijoje gyvenantis penkiolikmetis Nicolas. Tačiau ...
Mirė (nuotr. 123rf.com)
35-erių metų moteris pripažinta kalta dėl 13 mėnesių amžiaus dukros nužudymo: vaikas nuskendo vonioje, kol motina 47 minutes telefonu kalbėjosi su drauge, ...
REKLAMA

Top Video

Stebėjo paukščius, sugavo šiukšlintoją: vyras į mišką vežė atliekas
DABAR RODOMA
Stebėjo paukščius, sugavo šiukšlintoją: vyras į mišką vežė atliekas
DABAR RODOMA
Kuriamas naujas planas šeimoms: žada rojų, bet, kaip bus išties?
DABAR RODOMA
Radžis sukritikavo sparčiai populiarėjantį Džeilandą
DABAR RODOMA
Tragiškas gaisras Šilutėje – ugniagesiai vos privažiavo
DABAR RODOMA
Stano siunčia žinutę apie vėžį: įsiklausyti verta visiems
DABAR RODOMA
Kaunietis sėda į teisiamųjų suolą: kūdikį spardė ir mušė
DABAR RODOMA
Naujas ginklas kovoje su šešėliu: konfiskuoti turtą bus paprasčiau
DABAR RODOMA
Dobrovolskio nužudymo byloje – blogos žinios nuteistiesiems
DABAR RODOMA
Atnaujino 20 metų neremontuotą kambarį: palaukite, kol pamatysite, kaip
DABAR RODOMA
Netrukus šalies keliuose išdygs naujieji stacionarūs greičio matuokliai

TELEVIZIJA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų