• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dviem legendiniams Italijos automobilių pramonės perlams – „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ – iškilo grėsmė patekti į privačių investuotojų rankas. Italijos spaudoje pasirodė pranešimų, kad pasiturintys investuotojai iš Jungtinių Arabų Emyratų jau kelis mėnesius veda intensyvias derybas su šių markių savininku, koncernu „Stellantis“. Šis galimas sandoris – tai ne tik verslo sprendimas, bet ir gilios gamybos krizės, apėmusios „Stellantis“ gamyklas Italijoje, kulminacija.

6

Dviem legendiniams Italijos automobilių pramonės perlams – „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ – iškilo grėsmė patekti į privačių investuotojų rankas. Italijos spaudoje pasirodė pranešimų, kad pasiturintys investuotojai iš Jungtinių Arabų Emyratų jau kelis mėnesius veda intensyvias derybas su šių markių savininku, koncernu „Stellantis“. Šis galimas sandoris – tai ne tik verslo sprendimas, bet ir gilios gamybos krizės, apėmusios „Stellantis“ gamyklas Italijoje, kulminacija.

REKLAMA

 

Teigiama, kad investuotojus iš Emyratų labiausiai domina „Maserati“ prekės ženklas. Tačiau „Stellantis“, siekdamas atsikratyti nuostolingų aktyvų, bando parduoti visą paketą, į kurį įeitų ne tik „Maserati“, bet ir finansiškai sunkiau besiverčianti „Alfa Romeo“ bei Kasino gamykla, kurioje surenkami abiejų markių modeliai.

REKLAMA
REKLAMA

Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.

REKLAMA

Niūri realybė gamyklose

Šios derybos vyksta itin niūriame fone. Automobilių gamyba Italijoje, palyginti su 2017 m., yra kritusi net 54 proc. Beveik visose „Stellantis“ gamyklose šalyje, nuo Mirafiorio iki Melfio ir Kasino, didžioji dalis darbuotojų yra išleisti į prastovas, o gamybos apimtys minimalios. Koncernas netgi siūlo darbuotojams persikelti dirbti į gamyklą Serbijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Problemos apima ne tik Italiją. Neseniai „Stellantis“ paskelbė apie laikinus gamyklų sustabdymus Prancūzijoje, Vokietijoje ir Ispanijoje. Tai rodo sisteminę krizę, su kuria susiduria koncernas visoje Europoje.

Neišvengiama auka?

Analitikai jau seniai kalba, kad 14 prekių ženklų valdančiam koncernui anksčiau ar vėliau teks kai kurių atsisakyti, o „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ visada buvo įvardijami kaip „akivaizdžiausi kandidatai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujasis „Stellantis“ vadovas Antonio Filosa savo strateginį planą pristatys tik kitų metų pradžioje, tačiau neatmetama, kad jame gali būti numatytas ir šių legendinių markių pardavimas.

Legendinių markių pardavimas būtų skausmingas, bet galbūt neišvengiamas žingsnis, koncernui siekiant optimizuoti savo veiklą Europoje. O Italijai tai reikštų dar vienos dalies savo pramoninio paveldo pabaigą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų