Pirmojo ilgo, 144 km, greičio ruožo metu sugedo vienas galinis automobilio amortizatorius. Dėl to ekipažui teko pradurti ratą ir važiuoti atsargiai, saugant techniką bei prarandant daugiau nei 7 minutes.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Antrajame tos pačios distancijos ruože, likus vos 25 km iki finišo, dingo penkta ir šešta pavaros. „Buvau išsigandęs, kad turime labai rimtą situaciją, bet važiuoti galėjome, tik negalėjome išnaudoti viso greičio“, – pasakojo šturmanas Aisvydas Paliukėnas.
Nepaisant gedimų, antrąjį dienos greičio ruožą lietuviai baigė antroje vietoje bendrai ir pirmoje Europos taurės įskaitoje. Tai leido ekipažui pakilti į penktą vietą absoliučioje ralio rikiuotėje ir į itin svarbią antrąją vietą Europos taurės įskaitoje.
„Važiuoti su visais veikiančiais amortizatoriais buvo gera – skridome pažeme. Praradome laiko, bet gerai padirbėjome“, – teigė B. Vanagas.
Lenktynininkas pabrėžė, kad tokie iššūkiai ir intensyvus grafikas (tai ketvirtos lenktynės per du mėnesius) yra neįkainojama patirtis ruošiantis Dakarui. „Lenktynių serija ar čempionatas reikalauja ne tik greičio, bet ir strategijos, taktikos planavimo. Tai man primena Dakarą ir leidžia geriau jam pasiruošti“, – apibendrino B. Vanagas.
Žiūrėk VISAS Europos vyrų krepšinio čempionato rungtynes TIK per Go3!