Kauno savivaldybė sako, kad šiais pokyčiais siekiama racionaliau paskirstyti stovėjimo vietas centrinėje miesto dalyje, kurioje itin didelis eismo ir parkavimo tankis.
Daugiau naujienų iš automobilių pasaulio galite perskaityti „Automobilių naujienos“ rubrikoje.
„Taisyklių pokyčiais siekiame sumažinti stovinčių automobilių skaičių miesto centre ir taip atlaisvinti daugiau vietų čia gyvenantiems bei dirbantiems. Tai vienas iš būdų nedidinant rinkliavos pagerinti situaciją, skatinti ekologiškesnį transportą ir atsakingą jo naudojimą“, – teigia Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Kaip veiks naujoji tvarka?
Pagal patvirtintą sprendimą, teisę nemokamai statyti grynąjį elektromobilį visose Kauno miesto parkavimo zonose turės:
– fiziniai asmenys, deklaravę gyvenamąją vietą Kaune;– juridiniai asmenys, registruoti Kauno mieste.
Norint gauti leidimą, reikės kreiptis į VšĮ „Parkavimas Kaune“ ir pateikti prašymą. Patikrinus duomenis ir įsitikinus, kad asmuo atitinka reikalavimus, jam bus išduotas leidimas, suteikiantis teisę nemokamai statyti elektromobilį bet kurioje miesto zonoje.
Tuo tarpu kiti vairuotojai – ypač miesto svečiai – nuo rugpjūčio 1-osios už elektromobilio parkavimą turės mokėti įprastine tvarka, kaip ir už bet kurią kitą transporto priemonę.
Tendencija visoje Lietuvoje
Kaunas – ne vienintelis miestas, koreguojantis elektromobilių skatinimo priemones. Klaipėda jau taiko labai panašią tvarką, o Vilniuje elektromobilių parkavimas mokamas nuo antros stovėjimo valandos. Palangoje, neišsipirkus metinio 15 eurų leidimo, taikomi įprasti savivaldybės įkainiai.