Vis dėlto, tai nereiškia, jog Baltijos šalyse nėra optimistiškai nusiteikusių entuziastų, kurie nebandytų sukurti tai, kas galėtų pilnavertiškai lygiuotis su pasaulinio lygio gamintojais.
Ilgametę patirtį automobilių sporte sukaupęs lenktynininkas iš Estijos, Tõnis Vanaselja, po septynerius metus trūkusių automobilio kūrimo darbų, Italijoje pirmą kartą išbandė pirmąjį estišką superautomobilį – „Kalana“.
Pasak projekto autoriaus, „Kalana“ vardu pavadintas superautomobilis buvo sukurtas tam, jog galėtų atkartoti Formulės 1 bolido pojūčius. Tai reiškia, jog automobilio aerodinaminės savybės, svorio paskirstymas, pakabos nustatymai bei kiti parametrai ženkliai pranoksta tradicinius superautomobilius. Vietoje to, „Kalana“ orientuojasi į brangius, lenktynių trasoms skirtus žaislus.
Buvęs lenktynininkas taip pat pabrėžia, jog „Kalana“ gali būti tinkamas naudoti bendro naudojimo keliams. Ji atitinka serijiniu būdu gaminamiems automobiliams keliamus reikalavimus, tačiau nesitikėkite, jog vairuodami jį gausite masažuojančias sėdynes ar trijų zonų klimato kontrolę.
„Kalana“ tikrai nebus pigus automobilis. Nors projekto autorius neatskleidžia tikslios automobilio sumos, tačiau ji tikrai bus septynženklė. Taip pat šiuo metu nėra žinomi tikslios „Kalana“ techninės charakteristikos.
Automobilį užsisakius šiandien, eksploatuoti paruošta „Kalana“ bus pristatyta maždaug per pusantrų metų.
Planuojama, jog per vienerius metus bus pagaminami 5-6 automobiliai. Tokiu būdu siekiama kiekvieną automobilį pagaminti pagal specifinius kliento užsakymus.