REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
17
Lenktynės Geležinio Vilko gatvėje baigėsi „Mercedes-Benz“ avarija nuotr. Broniaus Jablonsko

Pirmaisiais šių metų mėnesiais avaringumas šalyje išaugo trečdaliu, o žuvusių padaugėjo net 82 proc., sako Teismo ekspertizės centro eismo įvykių ekspertė Loreta Levulytė.

17

Pirmaisiais šių metų mėnesiais avaringumas šalyje išaugo trečdaliu, o žuvusių padaugėjo net 82 proc., sako Teismo ekspertizės centro eismo įvykių ekspertė Loreta Levulytė.

REKLAMA

„Eismo įvykių statistikos dinamika tokia, kad šiemet eismo įvykių yra 385, o praėjusiais metais tuo pačiu laiku buvo 286. Šiemet 34 procentais daugiau. Žuvusiųjų yra netgi 82 proc. daugiau, nes 2017 metais (šiuo laikotarpiu – BNS) žuvo 17 žmonių, o šiemet žuvo apie 33 žmones. Sužeistųjų yra 26,4 proc. daugiau. Iš tikrųjų skaičiai yra labai dideli“, – antradienį Žinių radijo laidoje „Dienos klausimas“ sakė L. Levulytė.

Anot jos, daugelis žmonių nukentėjo tamsiu paros metu, nes buvo be atšvaitų. Kitos nelaimių skaičiaus augimo priežastys – greičio viršijimas, žiemos metu pasirinktas nesaugus greitis, vairuotojų išsiblaškymas.

REKLAMA
REKLAMA

Reaguodama į padidėjusį avaringumą, Lietuvos kelių policijos tarnyba keliuose pradėjo rengti pėsčiųjų eismo saugumo užtikrinimo prevencines priemones – sustiprintas dėmesys eismo priežiūrai prie pėsčiųjų perėjų, vykdoma sustiprinta vairuotojų pareigų pėstiesiems laikymosi kontrolė, taip pat pėsčiųjų ir dviračių vairuotojų kontrolė.

REKLAMA

Policijos pareigūnai informuoja, kad nuo vasario 20 iki 28 dienos bus vykdoma sustiprinta vairuotojų kontrolė, atkreipiant dėmesį į kone priklausomybe tapusį vairuotojų mobiliojo ryšio priemonių naudojimą rankomis, pažeidžiant Kelių eismo taisyklių reikalavimus, taip pat į kitą vairuotojų dėmesį blaškančią veiklą, nesusijusią su vairavimu, tačiau neretai keliančią pavojų keliuose.

Kelių policijos duomenimis, pagrindinės trys eismo įvykių priežastys yra nepasirinktas saugus arba viršytas leistinas važiavimo greitis, vairuotojų pažeidimai pėsčiųjų atžvilgiu ir įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą. Akivaizdu, kad šiuos pažeidimus dažnai lemia vairuotojo išsiblaškymas ir nuo vairavimo nukreiptas dėmesys.

Vienareikšmiškai atsakyti į klausimą, kiek eismo įvykių buvo sukelta dėl vairuotojų veiksmų, nesusijusių su vairavimu, gana sudėtinga – retas prisipažįsta, kad į kitą automobilį atsitrenkė, nukreipęs dėmesį į skambantį telefoną arba, kad nepastebėjo pėsčiojo, nes artėjant prie pėsčiųjų perėjos dėmesys buvo nukreiptas į kečupo lašelį, nukritusį nuo valgomo dešrainio, arba kad į priešpriešinę eismo juostą įvažiavo, nes norėjo patikrinti socialinio tinklo naujienas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų