„Eismo įvykių statistikos dinamika tokia, kad šiemet eismo įvykių yra 385, o praėjusiais metais tuo pačiu laiku buvo 286. Šiemet 34 procentais daugiau. Žuvusiųjų yra netgi 82 proc. daugiau, nes 2017 metais (šiuo laikotarpiu – BNS) žuvo 17 žmonių, o šiemet žuvo apie 33 žmones. Sužeistųjų yra 26,4 proc. daugiau. Iš tikrųjų skaičiai yra labai dideli“, – antradienį Žinių radijo laidoje „Dienos klausimas“ sakė L. Levulytė.
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija
(17 nuotr.) Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Vilniaus pakraštyje – sudėtinga avarija (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Anot jos, daugelis žmonių nukentėjo tamsiu paros metu, nes buvo be atšvaitų. Kitos nelaimių skaičiaus augimo priežastys – greičio viršijimas, žiemos metu pasirinktas nesaugus greitis, vairuotojų išsiblaškymas.
Reaguodama į padidėjusį avaringumą, Lietuvos kelių policijos tarnyba keliuose pradėjo rengti pėsčiųjų eismo saugumo užtikrinimo prevencines priemones – sustiprintas dėmesys eismo priežiūrai prie pėsčiųjų perėjų, vykdoma sustiprinta vairuotojų pareigų pėstiesiems laikymosi kontrolė, taip pat pėsčiųjų ir dviračių vairuotojų kontrolė.
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas
(19 nuotr.) Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Avarija Vilniuje: šviesoforą išvertęs girtas vairuotojas ieškomas (nuotr. Broniaus Jablonsko)
Policijos pareigūnai informuoja, kad nuo vasario 20 iki 28 dienos bus vykdoma sustiprinta vairuotojų kontrolė, atkreipiant dėmesį į kone priklausomybe tapusį vairuotojų mobiliojo ryšio priemonių naudojimą rankomis, pažeidžiant Kelių eismo taisyklių reikalavimus, taip pat į kitą vairuotojų dėmesį blaškančią veiklą, nesusijusią su vairavimu, tačiau neretai keliančią pavojų keliuose.
Kelių policijos duomenimis, pagrindinės trys eismo įvykių priežastys yra nepasirinktas saugus arba viršytas leistinas važiavimo greitis, vairuotojų pažeidimai pėsčiųjų atžvilgiu ir įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą. Akivaizdu, kad šiuos pažeidimus dažnai lemia vairuotojo išsiblaškymas ir nuo vairavimo nukreiptas dėmesys.
Vienareikšmiškai atsakyti į klausimą, kiek eismo įvykių buvo sukelta dėl vairuotojų veiksmų, nesusijusių su vairavimu, gana sudėtinga – retas prisipažįsta, kad į kitą automobilį atsitrenkė, nukreipęs dėmesį į skambantį telefoną arba, kad nepastebėjo pėsčiojo, nes artėjant prie pėsčiųjų perėjos dėmesys buvo nukreiptas į kečupo lašelį, nukritusį nuo valgomo dešrainio, arba kad į priešpriešinę eismo juostą įvažiavo, nes norėjo patikrinti socialinio tinklo naujienas.
Šaltinis:
BNS ir tv3.lt
REKLAMA