REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, lapkričio 5 d. Lietuvos automobilių sporto federacijos „drifto“ komiteto organizuotoje diskusijoje buvo aptariamas ateinančių metų čempionato reglamentas. Svarbiausios naujienos, dėl kurių jau dabar kyla karštos diskusijos yra siūlymas skirstyti dalyvius į dvi lygas pagal automobilio parengimo lygį ir organizuojamas kiekvieno etapo organizatoriaus vietai užimti.

REKLAMA
REKLAMA

„Keliami tikslai sezono yra paprasti – tikslai norime, kad įvyktų keturios kovos keturiuose didžiuosiuose miestuose, taip pat viena papildoma kova viename mieste, kurį pasiūlytų organizatorius. Reglamentą norime patvirtinti iki gruodžio 1 d. tam, kad dalyviai galėtų pradėti rengti savo automobilius, ruoštis čempionatui“, – kalbėjo „drifto“ komiteto vadovas Antanas Gustys.

REKLAMA

Daug abejonių kilo dėl vietos Klaipėdos mieste. Kaip tikino praėjusių metų „drifto“ čempionato organizatorius „D1Sport“ klubo vadovas Kastytis Alekna, vietos paieškoms pajūrio mieste jis skyrė tris dienas, tačiau su rastos aikštelės savininkai susitarti nepavyko, o gatvėje daryti renginio neleidžiama. Klausimų kilo ir dėl siūlymo už nesportinį elgesį ant vairuotojų automobilių klijuoti geltonas įspėjimo ir raudonas šalinimo korteles, taip pat siūlomas baudas už prarastus reklaminius „Drifto“ komiteto ir LASF čempionato lipdukus.

REKLAMA
REKLAMA

Kol kas reglamente neįvardinta ir galimybė dalyviams „išsipirkti“ oficialių reklaminių čempionato lipdukų vietas tiems atvejams, kai kertasi individualių komandų ir viso etapo rėmėjų konkurencinės sritys. Tam, kad skirtingų organizatorių rengiamo čempionato nugalėtojus sezono pabaigoje būtų galia apdovanoti „drifto“ komitetas siūlo startinį dalyvių mokestį padalinti santykiu 80 proc. skiriant etapo organizatoriui ir 20 proc. – į federacijos fondą.

Kaip komentavo „drifto“ komiteto narys Tomas Gruzdys, tam, kad būtų „driftas“ taptų nacionaliniu sportu reikia vienytis. Anot jo, „difto“ komitetas paties čempionato neorganizuoja, tačiau organizatoriams su dokumentacija ir kitais „popieriniais“ reikalais. Anot komiteto nario, jei atsiras daugiau kompanijų, kurias domina etapų organizavimas, būtų galimybė pasiekti geresnių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siūlomas ateinančių metų čempionato formatas – keturi etapai kas mėnesį pradedant nuo birželio. Organizatoriai bus vertinami pagal ankstesnių renginių ruošimo patirtį, planuojamas etapų vienas ir varžybų koncepciją, žinias apie šią sporto šaką. Įdomu tai, kad organizatoriams bus privalu turėtų LSAF išduodamą licenziją, kuri kainuos 200 Lt.

Nuo 2013 m. šalies „drifto“ čempionatas skils į dvi lygas „Street“ ir „Pro“. Antrojoje lygoje norintiems važiuoti sportininkams reiks pasirūpinti homologuotais saugos lankais, homologuotomis sėdynėmis, saugos diržais, gesintuvais, profesionaliam sportui skirta apranga ir kt. Taip pat ir LASF išduodamas sportinis pasas. Juodraštinio reglamento pristatymo konferencijoje kilo diskusija dėl „Pro“ lygai keliamų pernelyg didelių reikalavimų ir rinkodaros požiūriu ne tokio patrauklaus „Street“ lygos pavadinimo.

REKLAMA

„Turime judėti į priekį ir po penkterių metų važiuoti kaip latviai patobulėjo per penkerius metus“, – komentavo T. Gruzdys.

Kaip komentavo vienas iš „NP Team“ klubo vadovų Linas Ramoška, „Pro“ lygos reikalavimus atitinkančių automobilių praėjusį sezoną buvo septyni ar aštuoni. Anot jo, reglamento juoraščiui pasirodžius internete vienas iš perspektyvių naujų „drifterių“ Rolandas Lukoševičius savo socialinio tinklo paskyroje komentavo, kad esant tokiai situacijai jam teks parduoti automobilį ir karjerą automobilių sporte baigti anksti. Šį klausimą aptariant kilusiose diskusijose taip pat buvo iškeltas ir vairuotojų, kurie pastaraisiais metais skirstydami lėšas prioritetą skiria galingesniam motorui nei saugos lankams, auklėjimo klausimas.

Kaip pažymėjo EEDC etapo Lietuvoje organizatorius, teisėjas Mantas Kuzmarskis perėjimą prie profesionalia įvardinamos klasės, reikalaujančios homologuotą saugumo įranga turinčių automobilių ruošimo, reikėtų keletui metų atidėti. Sunkmečio metais smukęs „drifto“ lygis, anot jo, vis dar nėra pakankamai aukštas, o keliami aukšti reikalavimai automobiliams sulėtins naujų entuziastų atėjimą į šį sportą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų