Kompanija "L'Oreal" ant savo 2006 metų kasmetinės ataskaitos viršelio patalpino jaunatviškai atrodančios aktorės Diane Keaton (Dajan Kyton) fotografiją, taip pabrėždama naują orientaciją į kremus nuo raukšlių.
Tai, kad pirmajame puslapyje buvo panaudota moters fotografija, reiškia didžiausios kosmetikos grupės grįžimą prie įprasto kurso. 2005 metais ant metinio pranešimo pirmą kartą buvo pasirodęs vyro veidas. Tačiau 61 metų D.Keaton fotografija buvo pasirinkta ne šiaip sau.
Specialiame skyriuje, pavadintame "Naujosios senjorės", "L'Oreal" teigė, kad po Antrojo pasaulinio karo gimę žmonės, priklausantys vadinamai "kūdikių bumo" kartai, sudaro milžinišką rinką.
"Būdami vartotojiškos visuomenės vaikai, naujieji senjorai turi gyvenimo stilių, kuris yra hedonistiškesnis negu jų tėvų, ir jie nenori atsisakyti savo įpročių vien dėl garbaus amžiaus", - rašė kompanija.
"L'Oreal" pažymėjo, kad 1996 metais išaugęs daugumai žmonių skirtų grožio produktų vartojimas pasireiškė amžiaus grupėje nuo 40 iki 60 metų. Iki 2005 metų šios amžiaus ribos pasislinko nuo 45 iki 70 metų.
2005 metais kremus nuo raukšlių teigė vartojusios maždaug 40 proc. 65 - 69 metų moterų. 1996 metais jų buvo tik 20 proc.
Įvade į ataskaitą generalinis direktorius Jeanas-Paulis Agonas (Žanas Polis Agonas) teigė, kad "L'Oreal" išrado revoliucinę molekulę nuo senėjimo "Pro-Xylane", kuri dabar naudojama daugelyje kompanijos produktų.