• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sūrio reklama per televiziją ar spaudoje lietuviai nepasikliauja, veiksmingiausias šio produkto populiarinimo būdas kol kas tebėra senas kaip pats sūris - "iš lūpų į lūpas", rodo Vilkyškių pieninės užsakyta apklausa.

REKLAMA
REKLAMA

Jos duomenimis, daugumai, arba daugiau kaip 70 proc., pirkėjų renkantis naują sūrio rūšį reklama nėra svarbi. Patikimesnis informacijos šaltinis apie dar neragautas rūšis yra bičiulių ar giminaičių rekomendacijos, tai nurodė 40 proc. apklausos dalyvių, rašo "Verslo žinios".

REKLAMA

Didžioji dalis, arba 66 proc., Lietuvos gyventojų prisipažino neteikiantys reikšmės tam, kokios rūšies sūris bus jiems patiektas per vaišes.

Sekdami vakariečiais, lietuviai užkandai prie vyno vis dažniau ėmė patiekti sūrio. 35 proc. apklausos dalyvių pritarė teiginiui, jog prie vyno sūris tinka geriausiai. Kita vertus, dauguma specialiai šių produktų nederina, paraiko bet kurio sūrio, kokio randa šaldytuve.

Beveik 43 proc. apklaustųjų teigė, jog vyną mielai užkąstų sūriu, tačiau jiems labiau patiktų ne sūrio gabaliukas, o su juo suteptas sumuštinis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų