• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per tris dienas savanoriškai patikrinus apie 200 lietuvių vairuojamų automobilių, paaiškėjo, kad net 2 iš 3 turėjo techninių trūkumų, galinčių turėti įtakos eismo saugumui.

Per tris dienas savanoriškai patikrinus apie 200 lietuvių vairuojamų automobilių, paaiškėjo, kad net 2 iš 3 turėjo techninių trūkumų, galinčių turėti įtakos eismo saugumui.

REKLAMA

Pranešime žiniasklaidai primenama, kad degalinių tinklas „Circle K“ ir „Tuvlita“ neseniai pakvietė vairuotojus nemokamai pasitikrinti savo automobilių techninę būklę degalinėse Vilniuje, Avižieniuose ir Elektrėnuose.

Lietuvoje yra registruota daugiau kaip 1,7 mln. lengvųjų automobilių. Tad 200, patikrinti akcijos metu, nėra didelė imtis. Vis dėlto kai kurie techniniai trūkumai gali sukelti rimtų problemų.

Pasak „Tuvlita“ Vilniaus techninės apžiūros centro vadovo Tomo Bagdanavičiaus, dauguma nustatytų trūkumų buvo susiję su automobilio apšvietimo sistema bei matomumą lemiančiais komponentais.

„Trečdalis patikrintų automobilių buvo visiškai tvarkingi, tačiau didesnė dalis – 67 proc. – turėjo mažesnių ar didesnių techninių trūkumų. Kaip ir įprastos techninės apžiūros metu, taip ir šįkart, dažniausiai nustatytas trūkumas buvo netinkamai sureguliuoti artimųjų šviesų žibintai. 

Dėl jų kontrolieriai pastabų turėjo maždaug kas ketvirtam vairuotojui. Šis parametras ypatingai svarbus, ypač tamsiuoju paros metu, kai tinkamas apšvietimas gali lemti eismo saugumą“, – komentavo T. Bagdanavičius.

Be artimųjų šviesų problemų, beveik taip pat dažnai buvo fiksuoti ir priekinių bei galinių rūko žibintų nuokrypiai. Jie pasitaikė maždaug kas ketvirtame automobilyje. 

„Circle K“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas įvardija, kad toks didelis vairuotojų dėmesys automobilio techninei būklei maloniai nustebino.

REKLAMA
REKLAMA

„Dalis vairuotojų išsirikiavę eilėje laukė nuo pat akcijos starto rytais, kiti pasinaudojo proga atvykti per pietus ar į darbo pabaigą“, – dalinasi S. Mačiukas.

Kontrolieriai tikrindami priekinių stiklų būklę ieškojo įdaužų, įskilimų bei kitų trūkumų galinčių bloginti vairuotojui matomumą. Paaiškėjo, kad tokių trūkumų rasta beveik kas šeštame automobilyje.

REKLAMA

Į patikrą atvyko ir visiškai naujų, ir jau gerokai daugiau kilometrų įveikusių automobilių. Tai tik patvirtina – saugumas svarbus visiems. Seniausia į patikrą atvykusi transporto priemonė buvo 1993-ųjų metų gamybos Audi markės automobilis.

„Jeigu pažvelgtume į patikrintų automobilių amžiaus vidurkį ir populiariausias markes, dažniausiai matėme 2010 m. gamybos „Toyota“, „Volkswagen“ ir „Volvo“. Pastebėjome, kad senesnių automobilių būklė dažniau kėlė klausimų – pavyzdžiui, 1993-ųjų „Audi“ modelyje buvo užfiksuoti net 7 trūkumai su atitinkamomis rekomendacijomis“, – pasakoja T. Bagdanavičius.

REKLAMA
O TAI KELIAI KOKIE ??????
O TAI KELIAI KOKIE ??????
VALSTYBE NEPRIŽIURI KELIU, GRIUNA TILTAI O IS ŽMONIU REIKALAVIMAI KOSMINIAI ....RATAI NEKRENTA ,STABDZIAI VEIKIA IR TE VAŽINEJA. KODEL ŠVEDIJOJE GALIMA O LT UBAGYNE REIK SU NAUJA VAŽINET
Iveskit dar nauju mokesciu, aisku pakelkit esamus ir sumazinkit paslaugu skaiciu rajonuose , uzdarynekit toliau mokyklas ir gydymo istaigas ir gyventojai vazines dar senesniais auto. Norisi paklausti kai tiek visko uzdaret kur pingiai? LT biudzetas per 5 metus augo dvigubai ir tik subegejot 1-2 milijardus skirti daugiau ginybai? Juk preitias metais konservatoriai ivede naujus mokescius del ginybos. Tai kur jie? Nezutenka vel?
Nesuprantu, kam rašinėti tokius grybinius rašinius. Visi automobiliai Lietuvoje tikrinami TAC. Tikrinami labai kruopščiai, tiek techninė- mechaninė būklė, tiek variklio dūmingumas, CO ir CH kiekiai išmetamose dujose. Eksplotuoti leidžiama tik reikalavimus atitinkančius automobilius. Nemanau, kad 2-iejų metų eigoje dauguma automobilių tampa blogos techninės būklės, kad keltų pavojų eismo saugumui. Tad kam kelti šitą širšalą? Kas užsakovas tokios rašliavos?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų