Kai kurių kompanijų vardas yra taip vertinamas, kad nė nesuabejojama, jog jeigu nusipirksi jos produktą – jis bus kokybiškas. Žinoma, tai ilgo ir sąžiningo darbo rezultatas, į kurį tikrai verta lygiuotis. Labiausiai dėl kokybės vertinamų pasaulio kompanijų dešimtuką paruošė CNN.
Dešimtoji vieta: „Philip Morris International“
Dar vieni žudiko-tabako produktų gamintojai, deja. Kompanijos „Philip Morris“, kuris prieš porą metų gerokai atsiliko nuo „Altria“, pardavimai per praėjusius metu ypač padidėjo Azijoje.
AFP/Scanpix nuotr.
Devintoji vieta: „Procter & Gamble“
Štai čia jau nėra jokios staigmenos: „Procter & Gamble“ turi 23 skirtingus prekių ženklus, tokius kaip „Tide“ ir „Pampers“, kurių pardavimai sudaro daugiau nei milijardą JAV dolerių per metus.
Reuters/Scanpix nuotr.
Aštuntoji vieta: „Adobe Systems“
„Adobe“ produktai, matyt, atlaikytų net baisiausią krizę: tai Photoshop, Illustrator ir Premiere programos, taip pat Flash Player ir Acrobat PDF reader.
AFP/Scanpix nuotr.
Septintoji vieta: „Altria“ grupė
Taip, netgi cigaretės gali būti garbinamos. Stiprūs „Altria“ produktų prekių ženklai padėjo kompanijai sunkmečiu pardavimus išlaikyti aukštus. „Marlboro“ išliko populiariausios cigaretės JAV (apie 41,8 proc. visų cigarečių pardavimų JAV). Pridėjus „Parliaments“ ir „Virginia Slims“ pardavimus, kompanijai „Altria“ tenka beveik pusė visų cigarečių pardavimų JAV.
AFP/Scanpix nuotr.
Šeštoji vieta: „Nordstrom“
Nors priklauso sunkmečio labai paveiktam prabangos dalykų sektoriui, „Nordstrom“ nuosmukio metu nė karto nefikavo ketvirčio nuostolio. Tai rodo, kaip klientai yra pripratę prie „Nordstrom“ parduodamų dizainerių šedevrų kokybės.
Reuters/Scanpix nuotr.
Penktoji vieta: „Singapore Airlines“
Tai, tikriausiai, didžiausia dešimtuko staigmena. Oro linijos pasaulinės krizės akivaizdoje nekeitė savo paslaugų: pirmos klasės keleiviai toliau mėgaujasi omarais ir šafrano ryžiais sėdėdami itališkos odos krėsluose. Taip pat jie gali miegoti su nemokamomis (įskaičiuotomis?) Louis Vuitton pižamomis ar žiūrėti asmeninį 23 colių įstrižainės televizorių.
Reuters/Scanpix nuotr.
Ketvirtoji vieta: „Apple“
„Apple“ gerbėjai visame pasaulyje yra tapę kone priklausomi nuo kompanijos produktų. Jų pristatymai tampa svarbiais įvykiais. „Apple“ pardavimai rodo, galima sakyti, netgi tam tikrą isteriją: iPhone pardavimai šiemet padvigubėjo iki 25 mln.
AFP/Scanpix nuotr.
Trečioji vieta: UPS
UPS pergabena keturis milijardus siuntinių kasmet.
Kompanijos dėmesys kokybei atsiskleidžia daugeliu būdų. Pavyzdžiui, galimybė klientui stebėti savo siuntinio kelią per iPhone, arba naujoji priemonė „Carbon Neutral“, kuri leidžia klientams susimokėti už anglies dvideginio išmetimą jo siuntinio gabenimo metu.
Reuters/Scanpix nuotr.
Antroji vieta: „Intel“
Praėjusieji metai „Intel“ buvo sunkūs: kompiuterių pardavimai pernai ženkliai smuko.
Bet lustų gamintojas, kontroliuojantis 80 proc. pasaulio kompiuterių mikroprocesorių rinkos, nesustojo diegęs inovacijas. Neseniai „Intel“ pristatė 32 nanometrų lustą, - mažesnį, greitesnį ir galingesnį nei kada tikėtasi.
Reuters/Scanpix nuotr.
Pirmoji vieta: „Walt Disney Company“
Tai kompanija, labiausiai siejama su animacinių filmukų personažu Mickey Mouse. Ji turi viską, ko reikia vaikams ir suaugusiems: televizijos kanalų, pramogų parkų, žaislų, muzikos ir filmų įrašų leidybos kompanijų ir taip toliau. Trumpiau tariant, tai didžiausias žiniasklaidos ir pramogų konglomeratas pasaulyje. „Disney“ požiūrį į kokybę, pavyzdžiui, atskleidžia tai, kad didžiulio populiarumą sulaukusį animacinį filmą „Aukštyn“ kūrė penkerius metus ir tam išleido 175 mln. JAV dolerių.
Reuters/Scanpix nuotr.