Jie veš keleivius Klaipėdos regiono mažųjų autobusų maršrutais, įskaitant į Palangą bei jos oro uostą.
Pirmasis autobusas pradėjo kursuoti šeštadienį, o kiti bus pamažu įtraukiami į viešojo transporto sistemą ir, tikėtina, pradės važinėti per savaitę.
„Esame tikri, kad elektrobusai greitai prigis ir taps neatskiriama miesto transporto sistemos dalimi ir pavyzdžiu kitiems Lietuvos miestams. Rugsėjį taip pat startuos kiti elektriniai autobusai“, – pranešime teigė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Pasak miesto transporto parko atnaujinimo konkursą pernai laimėjusios „Toks“ vadovo Valentino Belousovo, naujų autobusų įsigijimas nepaveiks bilietų kainų – jos nekils.
„Pokyčiai neturi įtakos nei bilieto kainai, nei savivaldybės kompensacijos dydžiui šios kainos struktūroje“, – pranešime sakė V. Belousovas.
180 kilovatų (kW) galios, 7,5 metro ilgio ir 16 sėdimų vietų autobusus „King Long PEV7“ bendrovė pristatė pirmadienį, juos „Toks“ užsakymu pagamino Kinijos miesto ir tolimojo susisiekimo autobusų bei mikroautobusų gamintoja „Xiamen King Long United Automotive Industry Co.“. Vienu įkrovimu autobusas gali nuvažiuoti iki 300 kilometrų.
Autobusai iš Kinijos bendrovės įsigyti už 9,3 mln. eurų, iš jų 6,7 mln. eurų – Europos Sąjungos fondų parama, likusi dalis – „Toks“ lėšos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!