• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paskutinė savaitė prieš šventes daugeliui gyventojų yra tikras išbandymas. Visi skuba apsipirkti šventiniam stalui ar prisimena, kam dar reikia nupirkti dovanų. O neapsižiūrėjus kasos kvite galima pamatyti visai ne tokią kainą, kuri yra etiketėje ar ant pačios prekės. Verslininkai apgailestauja dėl tokių savo klaidų.

Paskutinė savaitė prieš šventes daugeliui gyventojų yra tikras išbandymas. Visi skuba apsipirkti šventiniam stalui ar prisimena, kam dar reikia nupirkti dovanų. O neapsižiūrėjus kasos kvite galima pamatyti visai ne tokią kainą, kuri yra etiketėje ar ant pačios prekės. Verslininkai apgailestauja dėl tokių savo klaidų.

REKLAMA

Į portalo tv3.lt redakciją kreipėsi skaitytoja Roberta, trečiadienį patekusi į nemalonią situaciją Kretingoje esančioje parduotuvėje „Norfa“. Pasak skaitytojos, parduotuvė stebina savo kainos neatitikimais lentynoje, ant prekės ir pirkimo čekyje.

„Plastikinės dėžės kaina parduotuvės lentynoje nurodyta 9,90 euro, o ant prekės – 24,50 euro. Keista, pagalvojame su vyru, ir pasidarome kainos nuotrauką tiesiog dėl nuojautos, nes tos dėžės vis tiek reikia.

Kasoje – dar kita kaina: 14,70 euro. Klausiam pardavėjos – iš kur čia dabar šie skaičiai?“ – pasakojo Roberta.

Jos teigimu, pardavėja suskubo patikrinti kainos ženklinimą lentynoje ir pripažino, kad iš tiesų čia yra klaida.

REKLAMA
REKLAMA

„Kaip visada gi direktorė kalta, bet jos jau darbe nėra, tai jei pageidaujame, galime kitą dieną kreiptis arba išvis nepirkti. Paskui aiškina, kad vedėja visas kainas tikrina, patikrino ir šitą, bet kalbėti su mumis dabar nenori, liepia pardavėjai išsiaiškinti.

REKLAMA

Aiškiname, kad dėžės reikia, bet norime pirkti už tiek, kiek nurodyta lentynoje. Pardavėja niekuo padėti negali ir darkart reikalauja „minusuoti“ ir nepirkti“, – „Norfos“ klientų aptarnavimu stebėjosi skaitytoja.

Ji pripažino, kad vis dėlto galiausiai nupirko Kinijoje pagamintą dėžę, nes jos esą reikėjo.

„Bet raginame visus parduotuvės pirkėjus atidžiai sekti, ką ir už kiek perkate. Ypač, kai perkate už didesnę sumą, nes tada dar sunkiau pastebėti, kai esate apgautas spalvotų kainų prekybos centruose.

REKLAMA
REKLAMA

Po tokių verslininkų gudrybių kyla klausimas, ar nuėjus į maitinimo įstaigą, maistą užsakius už valgiaraštyje nurodytą, pavyzdžiui 6 eurų kainą ir jį suvalgius, ar nebūsi paprašytas susimokėti 14 eurų, nes taip rodo kompiuteris, o visagalė direktorė dirba tik iki 17:00 val. ir padėti jau niekas negalės“, – ironizavo Roberta.

Pirkėjas moka daugiau už pardavėjo klaidą

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis apgailestavo dėl situacijos, į kurią pateko klientė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Atsiprašome pirkėjos. Įvyko klaida, laiku nebuvo pakeista kainos etiketė lentynoje“, – trumpai pakomentavo jis.

Tačiau ką tokiais atvejais siūlo daryti dėl klaidos permokėjusiems pirkėjams, prekybininkų atstovas nepasakė.

„Sodros“ duomenimis, prekybos tinklo „Norfa“ parduotuvėse iš viso dirba 3174 darbuotojai. Vidutinis jų darbo užmokestis yra 1470 eurų neatskaičius mokesčių arba maždaug 947 eurai į rankas.

REKLAMA

Per praėjusius metus parduotuvių tinklo „Norfa“ pajamos sudarė 587 mln. eurų, o grynasis pelnas – 14 mln. eurų.

Ką pataria vartotojų teisių gynėjai

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba informuoja, kad pardavėjas privalo tinkamai informuoti vartotoją apie prekės kainą ir parduoti prekę už tą kainą, kuri buvo skelbiama.

„Jei prekė parduota kita kaina, nei buvo nurodyta, arba nebuvo pritaikyta skelbiama nuolaida, vartotojas turėtų užfiksuoti nurodytą prekės kainą/skelbimą ir su pirkimo kvitu nedelsiant kreiptis į pardavėją, nurodant savo reikalavimą (pavyzdžiui, grąžinti permoką)“ – aiškina tarnyba.

REKLAMA

Pasak jos specialistų, jeigu pardavėjas atsisako tenkinti vartotojo reikalavimą, siūloma pardavėjui pateikti savo reikalavimą raštu.

Taip pat apie pastebėtus kainų nurodymo neatitikimus pranešti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, nurodant prekybos vietą, kainą ar skelbimą bei kitą reikšmingą informaciją apie vykdomą galimai nesąžiningą komercinę veiklą.

Tarnyba gali ir ne kartą yra baudusi skirtingus prekybos tinklus dėl pirkėjų klaidinimo etiketėse ir nurodant kitą kainą nei matoma kasos kvituose.

Prieš Lidl puolimas baigėsi. Dabar norfa užsiėmė. O kaip Maxima? Švari kaip koncervatoriu užpakaliai?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų