• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Europos Sąjungai (ES) sutarus nustatyti didesnes nei tikėtasi didmenines tarptinklinio ryšio kainas, Lietuvos bendrovės svarsto būdus, kaip išvengti nuostolių. Pasak įmonių vadovų, tarptinklinio ryšio kainos bus daugiau nei 3 kartus didesnės nei vidutinės mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje.

Europos Sąjungai (ES) sutarus nustatyti didesnes nei tikėtasi didmenines tarptinklinio ryšio kainas, Lietuvos bendrovės svarsto būdus, kaip išvengti nuostolių. Pasak įmonių vadovų, tarptinklinio ryšio kainos bus daugiau nei 3 kartus didesnės nei vidutinės mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Toks kainų skirtumas reiškia, kad kiekviena Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės kliento pokalbio minutė ar išnaršytas gigabaitas ES šalyse kiekvienam Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriui generuos nuostolį, ko negali sau leisti nė viena bendrovė“, - BNS sakė „Bitė Lietuvos“ vykdomasis direktorius Pranas Kuisys. Anot jo, bendrovė analizuoja, kaip dėl kainų skirtumų pasikeis įmonės kaštai.

REKLAMA

„Šiandien dar sunku pasakyti, kokių konkrečiai veiksmų imsimės, tačiau vertiname visas paskelbtas ES reguliavimo sąlygas ir svarstome keletą variantų. Vienas kelias yra pristatyti visiems klientams naujuosius paslaugų planus, kuriuose bus įtrauktos tarptinklinio ryšio paslaugos ir kurie visiškai atitiks ES reguliavimą, kuris įsigalios nuo šių metų birželio 15 dienos. Tiems klientams, kuriems paslauga nereikalinga, tokių planų galėtų atsisakyti ir likti su esamais planais“, - aiškino P.Kuisys. Jo teigimu, taip pat svarstoma apie EK numatytą galimybę pasinaudoti išimtimi, taikoma Lietuvai ir kitoms pigaus mobiliojo ryšio šalims, ir kreiptis į vietinį reguliuotoją - Ryšių reguliavimo tarnybą.

REKLAMA
REKLAMA

„Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį, kad tokį variantą vertiname labai atsargiai, nes iš paskelbtos informacijos vis dar nėra aišku, kaip bus vertinami operatorių patiriami nuostoliai ir apskaičiuojamos papildomos priemokos, taip pat nepateikti aiškūs žingsniai, kaip keisis kainodara kiekvienais metais. Jei kasmet reikėtų keisti kainodarą ir atnaujinti planus, toks kelias nebūtų patogus nei mobiliojo ryšio bendrovėms, nei vartotojams“, - svarstė „Bitė Lietuvos“ vadovas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų