„Barbora“ plečiasi į Lenkiją

„Maxima Grupės“ valdoma trijose Baltijos šalyse veikianti elektroninė parduotuvė „Barbora“ žengia į Lenkijos rinką, kur ji turi prekybos tinklą „Stokrotka“. Anot „Barboros“ vadovo, toks žingsnis žengtas, pernai įtvirtinus pozicijas Baltijos šalių rinkose.

„Barboros“ kurjeriai (nuotr. Organizatorių)

Pasak Andriaus Mikalausko, pirmuoju plėtros etapu „Barbora“ žengs į Lenkijos sostinę Varšuvą.

„Plėtra į Lenkiją – jau subrendęs strateginis įmonės plėtros etapas. Pirmuoju plėtros etapu žengsime į Varšuvą. Čia matome ypač daug neišnaudoto potencialo e. komercijai augti“, – pranešime sakė A. Mikalauskas.

Pasak jo, plėtrą į Lenkiją „Barbora“ mato ne tik kaip verslo perspektyvą, bet ir galimybes Baltijos šalių klientams.

„Barbora“ veiklą Lietuvoje pradėjo 2014-aisiais, o 2018 metais išsiplėtė į Latviją ir Estiją.

Pernai, pasaulį užklupus koronaviruso pandemijai ir gerokai išaugus maisto į namus pristatymo poreikiui, „Barbora“ plėtėsi ir į mažesnius Baltijos šalių miestus.

Nuo pandemijos pradžios „Barbora“ Lietuvoje daugiau nei dukart padidino darbuotojų skaičių, rodo „Sodros“ duomenys – šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 1,3 tūkst. žmonių.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų