Lietuvoje daug diskusijų sukėlęs transporto priemonių taršos mokestis nėra jokia naujiena ES šalyse. Daugeliui europiečių tenka mokėti ir vienkartinį registracijos, ir kasmetinį valdytojo mokestį. Jo dydis gali priklausyti ne tik nuo išmetamų dujų kiekio, bet ir nuo kainos, amžiaus, svorio ar net ilgio.

(nuotr. Raimundo Maslausko)

(nuotr. Raimundo Maslausko)

Kaip jau skelbta, Lietuvoje nuo kitų metų planuojama įvesti Transporto priemonių taršos mokestį, kurį reikėtų mokėti už naujai registruojamus automobilius. Mokesčio dydis priklausytų nuo automobilio degalų rūšies ir jo išmetamo CO2 kiekio.

Mažiau nei 115 g/km išmetantys dyzeliniai, taip pat mažiau nei 130 g/km išmetantys benzininiai ir dujiniai automobiliai apmokestinami nebūtų. Už taršesnius reikėtų mokėti nuo 36 iki 1400 eurų.

Be Lietuvos, tik Estijoje ir Lenkijoje nėra jokių taršos mokesčių automobiliams, visose kitose ES šalyse taikomi vienkartiniai registracijos ir kasmetiniai automobilių valdytojų mokesčiai. Jie skaičiuojami labai skirtingai. Mokesčio dydis gali priklausyti nuo automobilio amžiaus, galios, svorio, ilgio ar kainos.

REKLAMA

Du kartus per metus juos apžvelgia Europos automobilių gamintojų asociacija. Portalas tv3.lt kviečia susipažinti su šiame leidinyje pateikiama informacija.

Airija. Automobilių registracijos mokesčio tarifas lietuvių emigrantų pamėgtoje saloje svyruoja nuo 14 proc. (dyzeliams – 15 proc.) jo vertės, kai CO2 emisija nesiekia 80 g/km, iki 36 proc. (dyzeliams – 37 proc.) vertės, kai emisija viršija 226 g/km. Kasmetinis valdytojo mokestis svyruoja nuo 120 arba 199 eurų (priklauso nuo automobilio amžiaus) iki 2350 eurų.

Austrija. Šioje valstybėje taikoma pridėtinės vertės mokesčio lengvata naujai gyventojų perkamiems automobiliams, kurių CO2 dujų išmetimas yra nulinis. Už kiekvieną gramą CO2, kuris viršija 250 g/km ribą, taikomas 20 eurų mokestis. Transporto priemonių valdytojų kasmetinio mokesčio čia nėra.

Belgija. Valonijos regione registracijos mokestį privalu mokėti už automobilius, kurių CO2 išmetimas viršija 146 g/km. Maksimalus mokestis – 2,5 tūkst. eurų. Flandrijoje taikomas tiek registracijos, tiek kasmetinis automobilių valdytojų mokestis. Jis skaičiuojamas atsižvelgiant į išmetamo CO2 kiekį, degalų rūšį, automobilio amžių. Lengvatos taikomos netaršiems automobiliams.

Bulgarija. Šioje valstybėje vienkartinio registracijos mokesčio nėra, tačiau privalu mokėti automobilių valdytojų mokestį. Jis susietas su ES taikomais automobilių taršos standartais ir automobilio amžiumi. Konkretų mokesčio dydį nustato vietos savivaldybės. Pvz., už 11–15 metų Euro 4 taršos standarto automobilį Sofijoje tektų mokėti po 21 eurą per metus.

REKLAMA

Čekija. Čia registracijos mokestis netaikomas automobiliams, kurių CO2 emisija neviršija 50 g/km. Taršesnių transporto priemonių mokestis yra susietas su ES automobilių taršos standartais.

Praha

Praha

Danija. Automobilių registracijos mokestis danams skaičiuojamas atsižvelgiant į suvartojamo kuro kiekį. Valdytojų mokesčio dydis taip pat susijęs su suvartojamu degalų kiekiu ir gali viršyti 1,5 tūkst. eurų už pusmetį benzininiam automobiliui, kuris su 1 litru degalų nuvažiuoja 4 km ar mažiau ir per 2,2 tūkst. eurų dyzeliniam, kuris su 1 l nuvažiuoja iki 5,1 km.

Estija. Kartu su Lietuva šalis yra viena iš nedaugelio, kuri neturi nei transporto priemonių registracijos, nei valdytojų mokesčių, kurie būtų susiję su jų tarša.

Graikija. Registracijos mokestis čia svyruoja nuo 0,95 euro už kiekvieną gramą iki 100 g/km CO2 iki 2 eurų už kiekvieną gramą, kai automobilio emisija viršija 250 g/km CO2. Transporto valdytojams tenka taip pat reikia mokėti kasmetinį mokestį, kurio dydis svyruoja nuo 0,9 euro už kiekvieną išmetamą dujų g/km automobiliams, kurių emisija svyruoja nuo 91 iki 100 g/km CO2 iki 3,72 euro už kiekvieną gramą, kai emisija viršija 251 g/km CO2.

Ispanija. Šioje šalyje taikomas nuo 4,75 proc. (121–160 g/km CO2) iki 14,5 proc. (per 200 g/km CO2) automobilio vertės dydžio registracijos mokestis.

Italija. Pirmą kartą registruojant netaršius automobilius, kurie išmeta mažiau nei 20 g/km CO2, galima pretenduoti į 6 tūkst. eurų dydžio kompensaciją. Tačiau už taršesnes mašinas gali tekti mokėti ir 2500 eurų registracijos mokestį (kai CO2 viršija 250 g/km).

REKLAMA

Jungtinė Karalystė. Registracijos mokesčio dydis čia taip pat susietas su CO2 emisija. Maksimalus jo dydis – 2135 svarai (2,3 tūkst. eurų) pirmaisiais metais, kai emisija viršija 255 g/kg CO2. Kiekvienais paskesniais metais visiems taikomas 145 svarų (160 eurų) mokestis. Jo mokėti nereikia tik už elektrinius automobilius.

Londonas

Londonas

Kipras. Šioje Viduržemio jūros saloje taikomas tiek automobilių registracijos, tiek jų valdytojų mokestis. Jo dydis susijęs su CO2 dujų išmetimu.

Kroatija. Čia įsigyjant automobilį mokestis apskaičiuojamas atsižvelgiant į CO2 emisiją, automobilio kainą ir jo naudojamus degalus.

Latvija. Registracijos mokesčio kaimynai neturi, tačiau kasmet jiems reikia mokėti valdytojo mokestį, kurio dydis svyruoja nuo 12 eurų (51–95 g/km CO2) iki 756 eurų (virš 350 g/km CO2).

Lenkija. Tai dar viena Lietuvos kaimynė, kurioje šiuo metu nėra taikomas automobilių registracijos ar valdytojų mokestis.

Liuksemburgas. Čia taikomas automobilių valdytojų mokestis apskaičiuojamas pagal formulę A*B*C, kai A – CO2 emisija g/km, B – 0,9 dyzeliams arba 0,6 kitiems degalams, o C – kai CO2 mažiau 90 g/k = 0,5, didinant po 0,1 už kiekvienus 10 g/km.

Malta. Registracijos mokesčio dydis čia priklauso nuo CO2 emisijos, automobilio ilgio ir jo vertės. Valdytojo mokestis susietas su automobilio amžiumi ir CO2 emisija (pirmus penkerius metus iki 180 eurų už 150–180 g/km).

Nyderlandai. Šioje valstybėje transporto priemonių registracijos kintamoji dalis svyruoja nuo 2 eurų (kai CO2 yra tarp 1 ir 71 g/km) iki 429 eurų (daugiau kaip 157 g/km). Už visus naujus automobilius kurių emisija didesnė nei 1 g taikomas papildomas fiksuotas 360 eurų mokestis. Dyzeliams, kurių emisija viršija 61 g/km, taikomas 88,43 eurų mokestis. Kasmetinis valdytojo mokesčio dydis priklauso automobilio CO2 emisijos, svorio, degalų tipo ir regionų, kuriame juo važinėjama.

REKLAMA

Portugalija. Registracijos mokestis čia susietas su automobilio CO2 emisija ir degalų rūšimi. Valdytojo mokestis taikomas iki 2,5 tonų sveriantiems ir po 2007 m. pagamintiems automobiliams 21 proc. mokesčio nuolaida taikoma mažiau nei 120 g/km CO2 išmetantiems automobiliams.

Prancūzija. Šioje šalyje galioja registracijos mokestis taršiems automobiliams svyruoja nuo 35 eurų (už 117 g/km CO2) iki 10,5 tūkst. eurų (kai CO2 viršija 1919 g/km). Kita vertus perkant netaršius automobilius, kurie išmeta mažiau nei 20 g/km CO2, galima gauti iki 6 tūkst. eurų paskatinimą. Prancūzijoje taip pat yra automobilių valdytojų mokestis. Mokestį taip pat turi mokėti įmonės.

Eifelio bokštas (pixabay.com)

Eifelio bokštas (pixabay.com)

Rumunija. Priduodant naikinimui 8 metų ir senesnius automobilius ir įsigyjant naujas transporto priemones čia galima pretenduoti į piniginę kompensaciją.

Slovakija. Valdytojo mokestis čia susietas su ES automobilių taršos standartais. Jį privalu mokėti tik naudojantis tam tikrai keliais.

Slovėnija. Registracijos mokestis dauginamas iš automobilio kainos ir svyruoja svyruoja nuo 0,5 proc. benzininių ir 1 proc. dyzelinių automobiliams (mažiau nei 110 g/km CO2) iki 28 proc. benzininiams ir 31 proc. dyzeliniams automobiliams (per 250 g/km CO2).

Suomija. Registracijos mokestis perkant naujus automobilius čia yra susietas su CO2. Jo tarifas (skaičiuojant kartu su PVM ir pačia registracija) svyruoja nuo 2,7 proc. iki 50 proc. automobilio kainos. Valdytojo mokesčio CO2 dedamoji svyruoja nuo 53,29 euro iki 654,44 euro.

REKLAMA

Švedija. Čia galioja skatinimo sistema įsigyjant naujus automobilius. Jos dydis priklauso, nuo transporto priemonių CO2 emisijos. Valdytojo mokesčio dydis taip pat priklauso nuo šio rodiklio.

Vokietija. Iš šios valstybės į Lietuvą importuojama bene daugiausia naudotų automobilių. Nors jų registracijos mokesčio vokiečiai nemoka, tačiau valdytojo mokestis priklauso nuo automobilio variklio tūrio (2 eurai už 100 cm2 benzininių ir 9,5 euro už 100 cm2 dyzelinių mašinų savininkams) ir CO2 emisijos (2 eurai už kiekvieną g/km, kai emisija viršija 95 g/km CO2).

Vengrija. Šioje šalyje registruojant automobilius taikomas mokestis, siejamas su ES automobilių taršos standartais. Transporto priemonių valdytojo mokesčio nėra.

Valiooo
2019-10-14 05:44:34
Dar reikia keptuvės mokesčio, katilinės mokesčio, odos/ sintetikos mokesčio, ir suprantama visi laukiam kvėpavimo mokesčio.
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
Dalia 2019-11-13 13:18:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Tai, kad nėra tokio mokesčio JK    ATSAKYTI
Urodai 2019-10-15 17:17:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kituose salyse visai kitoks pragyvenimo lygis... cia tas tersimo mokestis atrodo kaip legali afera   ATSAKYTI
Emigrantas 2019-10-15 17:09:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pavizdys. Jei pas mus butu teisine valsstybe tai toje istorijoje su taais auksiniais saukstais tai valdininkas sudares tokia sutarti ir nurodes ivykdyti toki mokejima jau kita diena turejo buti Fntt sulaikytas o pervesti pinigai grazinti i biudzeta. Taip pat kaip galimo nusikaltimo bendrininkas sulaikytas ir verslininkas paveikes valdininka padaryti valstybes pinigu isvaistyma. Bet sitaip tikriausiai niekada nebus vietoj to atimines daugiau pinigu is zmoniu didinamais ir naujais mokesciais. Aisku kas gali dirbti tik daugiau ieskosis kur emigruoti kur kad ir mokesciai bet ne tokie skausmingi del didesniu algu. Pats protingiausias kelias ieskotis kur geriau galima pragyventi. O veltis i visokius protestus maziausiai kvaila. Ir represiju gali gauti ir savo geroves neuztikrinsi. Zmoniu konstrukcijos nepakeisi. Valdantieji visada iures savo naudos kiekvienas tapes valdanciuoju nebus ne drakonas kaip toje pasakoje. Kazkur kituryra susiklosciusios geresnes salygos savo gerovei. Tai ten ir yra geroves valstybes kur asmenine gerove didesne.   ATSAKYTI
Nesuprantu 2019-10-15 16:45:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kokia cia kuriama geroves valstybe kai zmones vis labiau plesiamididinant akcizus didinant mokescius ir baudas ivedant naujus mokescius. Ir nedaroma nieko kad istatymu pagalba uzkardinti biudzeto pinigu isvaistymus galimai daliai tu pinigu sugriztant svaistytojams i kisene. Neivedamatu permoketoju baudziamoji ir materialine atsakomybe savo asmeniniu turtu. Iskar visa korupcija apsirybotu kai valdininkui drebetu ranka permoketi o verslinikui gauti ta permokejima su perspktyva jau kita diena sedeti izoliaturiuje ir laukti nuosprendzio su turto konfiskavimu. Metu metais nei vieni valdantieji neuzkardina sios nusikalstamos veikos. Rasoma kad pas mus taip permokama pasisavinimui apie milijarda euru. Nera irpirkimu viesinimo internete kad kiekvienas galetu atkreipti demesi kur aiskiai padarytas permokejimas galimai ne uz dyka.   ATSAKYTI
Svetimsalis 2019-10-15 16:27:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ka cia peza tas debilas kokia tarsa kas labjau tersia kinieciai amerikonai vazineja su6 litru mustangais dodzais ir jiems nusisikt o jus durneliu europa mokekit uz visus   ATSAKYTI
Pensininkas 2019-10-15 16:26:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Teisingas mokestis turi priklausyti nuo mokancio asmens algos pensijos ar pasalpos dydzio. Uzdetivienoda mokesti vos galinciam isgyvent zmogui ir turtingam yra nusikaltimas zmoniskumui tik visai nuzmogeje gali taip uzdeti mokescius   ATSAKYTI
Skaiciau 2019-10-15 21:28:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ka jus. Cia kaip tik turtingieji turintieji brangias ir naujas masinas beveik nieko nemokes. Cia mokestis kaip tik toks kuri mokes neturtingieji rinkliava nutaikyta i neturtinguosius. Kaip ten per televizijap pasake ponas mei neturtingas negali nusipirkti naujos netarsios masinos tai ir nevaziuok. Zinoma daugelis netures kaip nevaziuoti ir susimokes. Napaskui sveikiau maitinsis tikriausiai maziau ir darzovemis. Viskas tik i gerakoksponu rupestis ekologija. Mumis rupinasi. Vamusu prezidentaskaip pasisako nera neturtingu zmoniu nekentejes kaip tie ponai seime. Gal ir isgales kiek pristabdyti neturtinguju isbuozinima prisidengiant rupinimusi viso pasaulio ekologija. Taigi jei nustosime ir iskvepti co2 vistiek vejas is visu pusiu nes pas mus vel ta co2 ir rinkliava is musu neturtingiausiu nei kiek nepaveiks psaulinio co2 kiekio. Tiktai mazinant pramonine gamyba psauliui pereinant antelektros gal kiek ir sumazes tas co2. Tiesa dar teks atsisakyti nebutinai butino mobilumo. Ypac skridimu lektuvais be mirtinai butino reikalo . Lektuvai tiek isskiria to nelemto co2 kadvisos pensininku masineles tiek neisskiria. Tai ko valdantieji veidmainiauja ir neapmokestina didziulio tarsos salti io lektuvu? Vadinasi sitas mo,estis paprasciausias pasipinigavimas is neturti guju. Tikriausiai ponai seime labai nekencia tokiu kad sugalvojo toki mokesti  
Svetimsalis 2019-10-15 16:18:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Asilai ko cia liginat getiau algas paliginkit tada sapaliokot   ATSAKYTI
Rimas 2019-10-15 14:55:34
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kiek kituose šalyse uždirba...?    ATSAKYTI
Joooooo 2019-10-15 07:14:45
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Ydomu koks kitose salyse atlyginimas,po to galim pakalbeti ir apie mokescius   ATSAKYTI
Laima 2019-10-15 05:51:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kokie uždarbiai ..kelkit algas kaip Airyjoj ..Vokietyjoj ...tai kiekvienais metais mokėsim...bet tik kodėl važinėjas su dujom tiem irgi turi but mokestis ..nes atsistoji už ju ar pravažiuoja ..smarvė akis griaužia ...   ATSAKYTI
Verslinikas 2019-10-15 17:15:49
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Algas keliaverslas one valdzia. Nekelia vadinasi yra kam dirbti ir uz tiek. Ir beveik beteisiu ukrainieciu galime atsizti nors milijona. Nepatenkinti irnuovokesni vaziuja kur jiems tinka alga ir darbas  
Arturas 2019-10-14 23:00:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Nepiskit proto,anglijoj jokio registracijos mokescio nėra,pats turiu registruotus du auto ir nemokėjau ne penso. Ka cia pisat prota. Kitur nezinau bet uk tikrai neėra tokiu nesamoniu.   ATSAKYTI
Ogis 2019-10-14 22:43:47
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Štai ir laisva Lietuva   ATSAKYTI
Zadalbal 2019-10-14 22:29:48
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Vien draudimai ir vis nauji, nesamoningi mokesciai. Tuoj tapsim ne prezidentine, o diktaturine salimi. Jau dabar i gyventoju nuomone niekas neatsizvelgia. Sedi dundukas ten kazkur siltai, sugalvoja kokia nesamone, prakisa ja, o jus darykit kaip liepiama. Viska reikia daryt kaip ES, bet kazkaip kas alga liecia, tai sito nedaro.    ATSAKYTI
Nijolė 2019-10-14 21:43:00
Pranešti apie netinkamą komentarą
-2
Kas per gudrutis čia rašo?Gyvenau Airijoje virš dešimties metų,turėjau ne vieną automobilį.Jokio registracijos mokesčio niekada nemokejau,nes jo tiesiog nėra.Mokejau kasmetinį Road Tax, kurio dydis priklausė nuo variklio galingumo. Jeigu auto stovi kieme ilgesnį laiką,susitvarkai dokumentus ir mokesčio galima nemokėti. Jokio CO2 mokesčio Airijoje tikrai nėra,jeigu virsinama nustatyta leistina riba nepraeina NCT,vaziuoji, susiremontuoji ir atvyksti pakartotiniam patikrinimui. And that,s it.Neklaidinkite tautos.Jeigu jau kažką rasote,tai tik tiesą prašom
Būkim biedni,bet teisingi.Taip mano senoliai sakydavo.
   ATSAKYTI
Na na 2019-10-14 21:09:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Reiktų kalbėti ne tik apie tai, kur kokius mokesčius moka. Reiktų pasiaiškinti apie tų mokesčių poveikį, tsakant, tikslinei auditorijai. Pvz, aš gyvenu ir dirbu Olandijoje. mokesčių modelis čia kitoks, nei aprašyta. Bet mokesčiai drastiški. Rezultatai:
- Tikrai turtingi prisipirkę Teslų, didelių SUV'ų ir milžiniškų parketinių pikapų. Teslų daug ir jos ekologiškos. Suvų kiek mažiau, ir jie nė velnio neekologiški. Taršos prasme, manau, vieni kitus kompensuoja :)
- Visi kiti sėkmingai teršia ir moka mokesčius.
- Kaimuose (o Olandijoje kas ne didmiestis - tai ištisai kaimas ant kaimo, 2 km vienas nuo kito) visa sena tarši technika ( tipiškas pavyzdys 1985 m. Nissan Patrol, 15l/100 km) kažkaip perregistruota, mokesčių nemoka ir sėkmingai važinėja. Nes ūkyje reikalinga. Tai technikai taikomi dideli apribojimai, pvz labai ribojami keliai, kur jie važinėti gali. Tačiau važinėja :)
- Parkas nesulyginamai naujesnis, negu LT. Tačiau Olandija - viena turtingiausių Europos šalių, ten automobilių parkas atsinaujina greitai ir be mokesčių.
- Vienintelis poveikis, kurį galima priskirti mokesčiui: kiek tenka pastebėti, nauji automobiliai labai maži. Vienam važiuoti į darbą kaip ir nieko. Tačiau važiuoti kur toliau arba su šeima, arba šiaip ūkyje - ne kas.

Žodžiu, maždaug taip: vargingiausi sluoksniai moka didelius mokesčius ir riboja savo poreikius. Turtingesnieji jų nemoka arba nusispjauna ir važinėja SUV'ais. Ir dar šaunuoliais atrodo, nes solidariai moka kartu su dauguma :). Lietuvoje bus dar blogiau, nes žmonės gyvena nesulyginamai vargingiau.

Iš viso, kiek šalių tą mokestį beįsivestų - mano nuomone tai populizmas. Ekologinio poveikio iš jo jokio, tiktai skatinama perteklinė gamyba ir vartojimas. Pagaminant automobilį į atmosferą išmetama gyvas velnias CO2 ir kito šlamšto. Senam automobiliui reiktų 5 metus važinėti, kad tą papildomą kiekį padengtų. O išlošiama, pakeitus automobilį, gal 5, gal 10 % taršos. Be to, reikia atsižvelgti, kad senos mašinos ir taip mažiau važiuoja, atitinkamai ir teršia mažiau. Taigi, ekologiniu požiūriu visa tai yra monkės biznis. O štai automobilių gamintojams - aukso klodai. Mano nuomone, tokiam mokesčiui reikia priešintis visomis išgalėmis.   ATSAKYTI
J.B 2019-10-14 19:24:15
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Apie europinius taršos mokesčius , jei jau taip gerai rašytojas žino,tai reikėtų žinoti jog Anglijoj tas mokestis mokamas Londone ,milijoniniam mieste,kur tarša iš ties didelė ,o mažesniuose jokio taršos mokesčio nėra, taip ,kad nekabinkit pigiausių makaronų   ATSAKYTI
Emigrantas 2019-10-14 15:41:36
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Jusu straipsnija truksta dar kekvienos salies vidutinis algos didis   ATSAKYTI
J 2019-10-14 14:24:14
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Gal lygindami mokescius deretu irasyti ir gaunamas pajamas kiekvienoje salyje    ATSAKYTI
Steponas 2019-10-14 13:57:18
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Nesinervuokite liaudis,čia užsakytas straipsnis,kad pripratinti po truputį jus prie mokesčio,kuris bus imamas kasmet,bet jau kitoje kadensijoje...Čia labai vaizdingai aprašyti visi mokesčių modeliai,kai kurie ištikrųjų labai dideli, bet tose šalyse žmonės uždirba 6kartus daugiau ir legaliai,su mokesčiais ir pensijai užtenka max10metų stažo...bet kadangi mes esame lobistų šalis,visi kurie prieina prie lovio nori apsirūpinti senatve ir įvedinėja "oro" mokesčius,pamiršdami kad nėra kaip mokėti juos..taigi skurdinama ir taip skurdi Lietuva ir jos ubagėlis,kuris ir suneša tuos milijonus,kuriuos ponai sėkmingai "investuoja" į savo kapitalą...   ATSAKYTI
Violeta 2019-10-14 11:53:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Jei europietiski istatymai tai duokite europietiska atlyginima.... ir mes su mielu malonumu sutiksim sumoketi tuos mokescius... ir vazinesimes su naujais automobiliais o savo senutes ukraineciams bei baltarusams atiduosim   ATSAKYTI

Top Video

Darbuotojai užfiksavo poros akimirką restorane: visi internautai ėmė jų ieškoti
DABAR RODOMA
Darbuotojai užfiksavo poros akimirką restorane: visi internautai ėmė jų ieškoti
DABAR RODOMA
Pamačius šalia važiavusį automobilį išsitraukė kamerą: to dar nebuvo regėję
DABAR RODOMA
Keistos išvaizdos žuvis sukėlė sąmyšį: atrodo, kaip su žmogaus veidu
DABAR RODOMA
Venckienės palaikymo mitingo dalyvė: aš buvau pas Neringą kameroje
DABAR RODOMA
Šokiruojantis įrašas: policija elektra kratė vyrą, kurio rankose – vienerių metų vaikas
DABAR RODOMA
Vyras renka žmonių nagus: nepatikėsite, kam juos naudoja
DABAR RODOMA
Šuo tapo sensacija – šeimininkui moka pasakyti žodžiais, ko nori
DABAR RODOMA
Linksmos sesučių Emilijos ir Martynos pamokos, kaip kepti pyragą
DABAR RODOMA
„X faktoriaus“ dalyvės istorija: juodžiausios mintys ir netikėtai užklupusi sėkmė
DABAR RODOMA
Mikutavičius atskleidė, kokios aistros verda „X faktoriaus“ užkulisiuose
REKLAMA
Kelias Vilnius - Kaunas (nuotr. Fotodiena.lt)
Iki 2021 m. pavasario visa magistralė Vilnius–Kaunas atitiks automagistralėms keliamus reikalavimus. Eismo sąlygas pagerins skirtingo lygio sankryžos, naujos požeminės perėjos ...
Vairuotojo dilema: laukti kol taršos įstatymas įsigalios, ar naują automobilį įsigyti jau dabar?
Daugiausia diskusijų sukelianti pastarųjų savaičių tema – planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis. Vieni pritaria ir tikisi taršos sumažėjimo, kiti peikia įstatymą dėl ...
Automobiliai (nuotr. stop kadras)
Jau po poros mėnesių planuojamas įvesti automobilių taršos mokestis gali būti kitoks nei planuota. Tiesa, pokyčiai į gerą vairuotojams. Siūloma už taršų automobilį mokėti ...
Vilniaus savivaldybė (nuotr. Fotodiena.lt)
Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis penktadienį pranešė pasirašęs 31 mln. eurų vertės Liepkalnio–Žirnių sankryžos rekonstrukcijos sutartį su ...
T. Narbuto gatvės eismo schema
Dėl vykdomos paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcijos Vilniuje laikinai keičiasi eismo organizavimas T. Narbuto gatvėje. Skiriamojoje juostoje įrengus techninę darbų zoną, nuo ...
REKLAMA

TELEVIZIJA

TVPlay
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų