Po kelių iš eilės „Dash 8-400“ lėktuvų incidentų neplanuotai susirinkusi Skandinavijos avialinijų (SAS) Direktorių taryba nusprendė visiškai jų atsisakyti.
Šeštadienio vakarą dėl važiuoklės gedimo SAS lėktuvas „Dash 4-800“ Kopenhagoje buvo priverstas leistis avariniu būdu. Tai jau trečias toks incidentas nuo rugsėjo pradžios – tuomet sugedus važiuoklei lėktuvai avariniu būdu leidosi Alborge ir Vilniuje, praneša „lrt.lt“.
SAS buvo pirmosios avialinijos 2000 metų sausį pradėjusios naudoti „Dash 8-400“ tipo lėktuvus. Jais buvo skraidinama maždaug 5 proc. SAS grupės keleivių. Šiuo metu ketinama šio tipo lėktuvus pakeisti nuomojamais lėktuvais.
„Dėl „Dash 8-400“ keliamų problemų jau kelintą kartą nukenčia mūsų teikiamų paslaugų kokybė, todėl mes padarėme išvadą, kad šie lėktuvai negali patenkinti mūsų klientų keliamų reikalavimų.
SAS paslaugos visada buvo labai gerai vertinamos, todėl kyla pavojus, kad tolimesnis „Dash 8-400“ tipo lėktuvų naudojimas gali pakenkti SAS vardui“, – teigė SAS vykdančiojo vadovo pavaduotojas Johnas Dueholmas.
Dėl incidento Kopenhagoje SAS atšaukė visus sekmadienio skrydžius „Dash 4-800“ lėktuvais, tarp jų ir tris skrydžius tarp Palangos ir Kopenhagos.
Pirmadienį, spalio 29 d., skrydžiai Kopenhagos–Palanga ir Palanga–Kopenhaga bus vykdomi MD81 tipo lėktuvu.