Liepos 29 dieną iš karto po pakilimo iš Maskvos Domodedovo oro uosto nukrito transportinis lėktuvas „An-12“. Visi septyni ekipažo nariai žuvo.
Antradienį ekspertai pranešė, kad ištyrus variklių nuolaužas paaiškėjo, kad į du iš keturių „An-12“ variklių pateko paukščiai.
Versija, kad katastrofos priežastimi galėjo tapti paukščiai egzistavo nuo pat tyrimo pradžios, bet ekspertai galimybę, kad du paukščiai gali papulti į du variklius, išdėstytus ant vieno sparno laikė nerealia.
Lėktuvo eksploatacijos dokumentacijoje taip pat nebuvo numatyta situacija, kad sugenda du vieno sparno varikliai. Ekspertai mano, kad šitaip susiklosčius aplinkybėms lėktuvo ekipažas padarė viską, kad išgelbėtu lėktuvą ir savo gyvybes.
Dar teks nuspręsti, ar lėktuvas nenukrito zonoje, už kurią atsakinga oro uosto ornitologinė tarnyba, turinti apsaugoti kylančius ir besileidžiančius lėktuvus nuo paukščių. Bet labiausiai tikėtina, kad apkaltinti dėl katastrofos teks tik paukščius.