Verslo renesansą su lyg Europos krepšinio čempionatu jaučia ir įvairių užkandžių pardavėjai.
Išties, paskutinį mūsiškių mačą su vokiečiais tiek per televizorius, tiek planšetes, kompiuterius ar telefonus žiūrėjo rekordinis krepšinio mėgėjų skaičius – net 800 tūkstančių.
Sėkmingas lietuvių žaidimas ir kelialapis į atkrintamąsias varžybas išjudino ir verslą. Štai televizorius tautiečiai šluote šluoja. Prekybininkai sako, jog jaučiasi lyg per Kalėdas – pardavimai išaugo trečdaliu. Anot vaizdo bei garso technika prekiaujančių specialistų, lietuviams televizorius dažnai prilygsta šeimos nariui, prie jo praleidžiama nemažai laiko, tad negailima ir pinigų. Perkami ir 500-us, ir du, tris tūkstančius eurų bei dar brangesni įrenginiai.