• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nacionalinė transporto saugos tarnyba (NTST) pranešė, kad atliktas tyrimas dėl tragiškai pasibaigusios ir legendinio krepšininko Kobe Bryanto, jo durkos ir dar 7 žmonių gyvybes nusinešusios sraigtasparnio katastrofos parodė, jog nebuvo jokių išorinių variklio gedimų.

Nacionalinė transporto saugos tarnyba (NTST) pranešė, kad atliktas tyrimas dėl tragiškai pasibaigusios ir legendinio krepšininko Kobe Bryanto, jo durkos ir dar 7 žmonių gyvybes nusinešusios sraigtasparnio katastrofos parodė, jog nebuvo jokių išorinių variklio gedimų.

REKLAMA

Nors tyrimas tęsiasi, tačiau galutinės ataskaitos nesitikima bent metus. NTST daugiau jokios informacijos neatskleidė ir vis dar nėra aišku, kas sukėlė tokią avariją.

Liudytojai NTST teigė, kad sraigtasparnis skrido į rūką, kol galiausiai sudužo atsitrenkęs į galvos šlaitą. Liudytojai teigė, kad sraigtasparnį jie matė likus 1-2 sekundėms iki katastrofos.

Primename, kad sraigtasparnį pilotavo Ara Zobayanas, kuris turėjo daugiau nei 8200 valandų skrydžių praktikos. Jis taip pat buvo išlaikęs specialų sertifikatą, kuris skiriamas tik tiems, kurie įgyja kvalifikaciją, leidžiančią pilotams skristi naktį ir per debesis. Jis taip pat skraidindavo tokias įžymybes kaip Kawhi Leonardas ir Kylie Jenner.

REKLAMA
REKLAMA

Sraigtasparnis neturėjo prietaiso, vadinamo „Terrain Awareness and Waning System“, kuri įspėja, kad sraigtasparniui gresia pavojus atsitrenkti į žemę. NTST rekomendavo, kad sistema būtų privaloma visiems sraigtasparniams, tačiau Federalinė aviacijos administracija reikalauja, kad ji būtų taikoma tik greitosios pagalbos automobiliams.

Visgi lieka neaišku, ar perspėjimo sistema būtų padėjusi išvengti nelaimės. Sraigtasparnyje taip pat nebuvo reikalaujama, jog būtų juodoji dėžė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų