Programinės įrangos milžinė "Microsoft Corp" ir informacijos tiekėja "Reuters Group Plc" paskelbė sujungsiančios savo momentinių pranešimų tinklus. Taip jos suteiks klientams tiesioginio bendravimo galimybę.
Pagal susitarimą 100 mln. vartotojų turinti "Microsoft" sistema "MSN Instant Messaging" bus sujungta su "Reuters" pranešimų tinklu, kuriuo per savaitę pasinaudoja daugiau kaip 50 tūkst. klientų, daugiausia - finansinių institucijų.
Naujasis susitarimas pasiektas praėjus trims savaitėms po to, kai "Reuters" dėl tinklų sujungimo susitarė su pagrindine "Microsoft" konkurente pranešimų rinkoje - "AOL Time Warner" interneto padaliniu "America Online". AOL tinkle per mėnesį apsilanko apie 60 mln. vartotojų, kurie aktyviai naudojasi ICQ ir AIM paslaugomis.
"Reuters" sandoriai su "Microsoft" ir AOL įsigalios pirmąjį kitų metų ketvirtį. "Reuters" atstovas minėjo esą susitarimai nereiškia, jog MSN ir AOL tinklų vartotojai galės vienas kitam siųsti pranešimus, tiesiog jie turės galimybę tiesiogiai bendrauti su "Reuters" tinklo klientais.
Momentiniais pranešimais žiniasklaidos bendrovės bei informacijos tiekėjos bando išsikovoti didesnę rinkos dalį ir labiau susaistyti klientus savo paslaugomis. Teigiama, kad vartotojai, kurių darbas susijęs su tam tikru pranešimų tinklu, yra mažiau linkę rinktis konkurentų paslaugas.
Momentiniai pranešimai yra teksto žinutės, tačiau nuo elektroninio pašto skiriasi tuo, jog jie gaunami iškart ir rodo, ar tam tikras asmuo yra prisijungęs prie tinklo.
"Užbaigus (susitarimą su "Reuters"), viso pasaulio MSN vartotojai turės galimybę per pasaulinio lygio, priežiūros reikalavimus atitinkančią "Reuters" sistemą susisiekti su geriausiais finansų specialistais", - teigė MSN viceprezidentas Blake’as Irvingas (Bleikas Irvingas). "Reuters Messaging" pranešimus vartotojai gali įsirašyti, be to, tam tikrais atvejais juos turi teisę peržiūrėti valdžios institucijos.
Pagrindinė "Reuters" konkurentė - JAV įsikūrusi "Bloomberg LP" taip pat turi pranešimų tinklą, kurį sektoriaus ekspertai laiko svarbiausia bendrovės klientų lojalumo prielaida.
"Reuters" ir "Bloomberg" teikia tiesiogines naujienas ir rinkos duomenis viso pasaulio bankams, finansų maklerio įmonėms ir turto valdytojams.
“Reuters”-ELTA