• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lakūnai išgelbėjo keleivius

"Jet Blue" lėktuvas, kuriuos skrido 146 žmonės, turėjo atlikti avarinį nusileidimą Los Andželo tarptautiniame oro uoste. Nusileidimo taku tempdamas sulaužytą priekinę važiuoklę, apsuptas žiežirbų ir dūmų lėktuvas saugiai sustojo.

REKLAMA
REKLAMA

Drama prasidėjo, kai pilotai pastebėjo, jog lėktuvo priekiniai ratai po pakilimo netinkamai įsitraukė. "Airbus A 320" pilotai suprato, kad nusileisti su tokia važiuokle bus labai rizikinga. Niujorko aerouosto dispečeriai patarė skristi į Los Andželą, kur yra pats ilgiausias nusileidimo takas Amerikoje. Aerobusas pasuko Ramiojo vandenyno link. Apie gedimą sužinojo žurnalistai. Netrukus daugelio televizijos stočių kilnojamos kameros įsikūrė prie aerouosto. Jų transliaciją galėjo stebėti ir lėktuve skrendantys žmonės. Sunku įsivaizduoti, kokia buvo jų savijauta, kai specialistai žemėje svarstė suduš lėktuvas ar sėkmingai nusileis. Los Andžele lakūnai gavo komandą: nusileisti išnaudojus visus degalus. "Airbus A320" tris valandas suko ratus Kalifornijos pakrantėje, kol sudegino turimą kurą. Kai bakai buvo beveik tušti, pradėjo leistis. Lėktuvo laukė net 75 gaisrinių ir medicininės pagalbos automobilių.

Lėktuvui artėjant prie nusileidimo tako, daugelis keleivių garsiai meldėsi. Nusileidimą transliavo visos televizijos stotys. Ir štai užpakaliniai ratai palietė žemę, o, mažėjant greičiui, ir priekinis ratas švelniai palietė asfaltą. Pilotai dirbo labai meistriškai. Milijonai per televizorius matė, kaip pradėjo degti priekinis ratas, kaip, sudegus gumai, iš ratų lėkė žiežirbos, kol lėktuvas sustojo. Jį tuoj pat apsupo pagalbos komandos, privažiavo sunkvežimis su laipteliais. Keleiviai, kai kurie besišypsantys, ramiai paliko orlaivį. Jie pasakojo, kad jokios panikos nebuvo. Lėktuvui sustojus visi plojo ir šaukė: "Aleliuja".

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų