• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

D. Britanijos kompanija “Interbrand”, teikianti konsultacijas prekinių ženklų vartojimo srityje, paskelbė naujausio savo tyrimo duomenis. Interneto vartotojų buvo prašoma nurodyti, kokie prekiniai ženklai praėjusiais metais jiems yra padarę didžiausią poveikį. Remiantis jų nuomone, 2002-ųjų prekiniu ženklu buvo pripažinta paieškos sistema “Google”.

REKLAMA
REKLAMA

“Interbrand” (www. interbrand.co.uk) apklausoje dalyvavo 1315 interneto vartotojų iš 72 pasaulio šalių, dauguma jų - įvairių sričių profesionalai. 15 proc. jų prisipažino, kad 2002 m. jiems daugiausiai įtakos turėjo “Google” (www.google.com). Šiuo požiūriu vien tik internete veikianti kompanija, įkurta vos prieš 4 metus, pralenkė tokius visame pasaulyje gerai žinomus prekinius ženklus kaip “Coca-Cola”, “Nokia”, BMW, “Nike”, “Volkswagen”, “Absolut” ir kt.

REKLAMA

Šiek tiek mažiau populiarus nei “Google” buvo kitas kompiuterių vartotojams gerai žinomas prekinis ženklas “Apple” - pagal savo poveikį apklausos dalyviams 2002 m. jis užėmė antrąją vietą. “Apple” pirmenybę atidavė 14 proc. respondentų. Trečioje vietoje su 11 proc. balsų liko “Coca-Cola”.

REKLAMA
REKLAMA

Atskiruose pasaulio regionuose nuomonės apie paveikiausią prekinį ženklą smarkiai išsiskyrė. Antai Europos ir Afrikos šalyse gyvenantys interneto vartotojai daugiausiai balsavo už “Nokia”, “Ikea”, “Mini”, BMW, “Absolut”, “Volkswagen”, “Vodafone”, BBC ir kt. Jungtinių Valstijų ir Kanados internautai pirmenybę atidavė “Target”, “Apple”, “Starbucks”, o į jų išrinktą prekinių ženklų dešimtuką pateko ir kita grynai internetinė kompanija “Amazon.com”. Centrinėje ir Pietų Amerikoje apklausos dalyviams daugiausiai įtakos turėjo mums mažai ką sakantys prekiniai ženklai “Corona”, “Bacardi”, “Telemundo”, “Bimbo” ir kt. Azijos ir Ramiojo vandenyno regione pirmavo “LG Electronics”, “Samsung”, “Playstation”, “SonyEricsson” ir “Toyota”.

“Interbrand” atstovai “Google” sėkmę pasauliniu mastu aiškina tuo, kad ši paieškos sistema tapo populiariausiu įrankiu, leidžiančiu kuo efektyviau naudotis internetu. “OneStat.com”, kuriančios programinę įrangą interneto paieškos sistemų apkrovimui matuoti, duomenimis, “Google” šiuo metu yra labiausiai naudojamas paieškos internete įrankis. Jis aptarnauja apie pusę viso interneto paieškos užklausų, gerokai lenkdamas “Yahoo!”, “MSN Search”, “AOL Search”ir kitus populiariausius Voratinklio paieškos mechanizmus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų