Jau senokai nepakeičiama savo sveikata besirūpinančių amerikiečių raciono dalimi tapo sausi pusryčiai su uogomis, paruoštomis pagal šalto vakuuminio džiovinimo technologiją. Vartotojų pamėgta produkcija privertė JAV sausų pusryčių gamintojus įnirtingai kovoti dėl vietos prekybos centrų lentynose.
Praėjusiais metais išaugę sausų pusryčių su uogomis “Special K Red Berries” pardavimai padėjo kompanijai “Kellogg” iš pirmos JAV sausų pusryčių rinkos vietos išstumti korporaciją “General Mills”. Tačiau šiemet “General Mills” pridėjo uogų į “Cheerios”, pačius perkamiausius sausus pusryčius JAV, ir pasivijo “Kellogg”. Prekiniai pusryčių su uogomis ženklai įpūtė naujos gyvybės į pradėjusią merdėti sausų pusryčių rinką, kurios apyvarta sudaro 7,6 mlrd. dolerių.
Kai 2001-ųjų balandį “Kellogg” vartotojams pasiūlė “Special K Red Berries”, jų pardavimai taip išaugo, kad kompanija netgi buvo priversta atisakyti reklamos - ji tiesiog nespėjo gaminti pakankamai naujų pusryčių, kad patenkintų jų paklausą.
Šių metų balandžio pabaigoje, kai bendri sausų pusryčių pardavimai sumažėjo 0,7 proc., “Special K Red Berries” pardavimai išaugo 21,7 proc. Per metus jų apyvarta padidėjo 51,2 proc. ir sudarė 111,8 mln. dolerių.
Tačiau “General Mills” nepasidavė ir pradėjo gaminti sausus pusryčius su uogomis “Cheerios Berry Burst”. Balandžio pabaigoje šio produkto pardavimai sudarė 18,7 mln. dolerių ir pralenkė “Special K Red Berries”.
Kompanija “Kellogg” nusprendė praplėsti “vaisinių” pusryčių asortimentą. Šiuo metu ji gamina dviejų rūšių pusryčius “Fruit Harvest” (vieni su uogomis, kiti su obuoliais) ir sveiko gyvenimo būdo šalininkams skirtus uogų pusryčius “Kashi Organic Promise Strawberry Fields”.
Į naują rinkos tendenciją reagavo ir kiti gamintojai. Korporacijos “Kraft Food” įmonė “Post” praėjusiais metais pasiūlė sausus pusryčius “Honey Bunches of Oast” su braškėmis.
Džiovintus vaisius, paruoštus pagal šalto džiovinimo technologiją, į greitai paruošiamus pusryčius pradėta dėti dar 1960 metais. Tuo metu tokio pobūdžio maistas amerikiečiams asocijavosi su skrydžiais į kosmosą ir buvo labai populiarus. Didžioji dalis šių “kosminių” pusryčių 7-ojo dešimtmečio rinkoje išsilaikė neilgai. Tačiau nostalgija iš vaikystės pažįstamam skoniui išliko ir šiandien padeda gamintojams didinti pardavimus.
Patys gamintojai akcentuoja ne nostalgiją, o greitą sausų pusryčių paruošimo būdą bei jų naudą sveikatai. Sausus pusryčius gaminančios kompanijos orientuojasi ir į sveiką gyvenimo būdą propaguojančius paauglius, ir į suaugusiuosius, kuriems atsibodo pasaldinti šalti pusryčiai ir norisi skanesnio nei lėkštė sėlenų, tačiau ne kaloringesnio maisto.