Mineapolyje (JAV) per piko valandas sugriuvus tiltui per Misisipės upę, žuvo 7 žmonės, o mažiausiai 60 buvo sužeisti. Kartu su tilto dalimi į vandenį įkrito apie 50 automobilių. JAV Tėvynės saugumo departamentas pareiškė, kad nėra priežasčių įtarti, jog tai buvo teroro išpuolis. Po nelaimės į artimiausias ligonines buvo pristatyta, anot JAV žiniasklaidos, daugybė sužeistųjų, kai kurie iš jų - kritinės būklės. Vienas žmogus mirė pakeliui į ligoninę.
Tiltu tuo metu važiavo autobusas su maždaug 30 mokinių ir keliais mokytojais, tačiau jis į vandenį nenukrito, o visi vaikai, atsipirkę nesunkiais sužeidimais, buvo sėkmingai evakuoti.
Liudytojai pasakojo, kad tilto daliai nukritus į upę, pakilo didžiulis dulkių debesis ir buvo girdėti smarkus triukšmas. Kai kurie teigė pirmiausia pagalvoję, kad nukrito lėktuvas arba prasidėjo žemės drebėjimas.
Į vandenį kartu su mašinomis ir žmonėmis iš maždaug 20 metrų aukščio nukrito tonos betono. 150 metrų ilgio betono ir plieno gabalas užkrito ant prekinio traukinio, važiavusio apačioje. Kai kurie automobiliai užsidegė.
Kai įvyko nelaimė, ant arkinio tilto su 8 eismo juostomis buvo daugybė mašinų. Jos buvo išsirikiavusios į vieną eilę, mat dėl remonto darbų eismui buvo atidaryta vos viena juosta.
Kaip per spaudos konferenciją pareiškė Minesotos gubernatorius Timas Paulentis, "tai akivaizdžiai istorinio masto katastrofa". Anot jo, prieš 40 metų statytas tiltas pastarąjį kartą buvo tikrinamas užpernai. Specialistai statinio struktūroje esą nerado jokių pakitimų. Tiesa, 2001 metais atliktoje studijoje Minesotos transporto departamentas pažymėjo, kad buvo nustatytos "kelios problemos dėl susidėvėjimo". Šioje studijoje buvo įspėta ir apie galimą tilto sugriuvimą.
Didžiausias valstijoje tiltas turėjo vos vieną maždaug 140 metrų ilgio plieninę arką. Taip tikėtasi netrukdyti Misisipės vandens tėkmei.
JAV žiniasklaidoje rašoma, esą Transporto departamento atstovas spaudai Brajanas Termeilas pareiškė, kad nors tiltas buvo pradėtas remontuoti, jokie darbai, galėję turėti įtakos pačiai statinio struktūrai, dar nebuvo atlikti. Transporto departamento duomenimis, kiekvieną dieną šiuo tiltu pravažiuodavo maždaug 100 tūkst. automobilių.
Per pastarąjį dešimtmetį įvairiose valstybėse yra sugriuvęs ne vienas tiltas. Daugiausia aukų pareikalavo katastrofa, 2002-aisiais įvykusi Indijoje, Rafidžanio mieste. Teroristams sugadinus geležinkelio tiltą, nuo jo nuriedėjo traukinys. Žuvo 130 žmonių.
Toje pat Indijoje, tik Veligande, 2005 metais liūtims sugriovus irgi geležinkelio tiltą, sudužo traukinys. Šios katastrofos aukomis tapo 114 žmonių.
101 žmogus žuvo 1998 metais Vokietijoje, kai greitaeigis keleivinis traukinys atsitrenkė į tilto koloną.
Šių metų kovą neatlaikęs sunkvežimio svorio sugriuvo tiltas Gvinėjoje. Žuvo 65 žmonės.
2001-aisiais Portugalijoje sugriuvęs tiltas pareikalavo 59 gyvybių, nes įkritęs į vandenį nuskendo autobusas.
Dažniausiai tiltai griūva Azijos valstybėse, o daugiausia žmonių pražudo geležinkelio tiltų griūtys.
Dar viena didelė geležinkelio katastrofa praėjusios savaitės pabaigoje įvyko Konge. Traukiniui nuvažiavus nuo bėgių, 68 žmonės žuvo, daugiau kaip 100 buvo sužeista. Kol kas tai apytiksliai skaičiai, nes nuo bėgių nuriedėjo krovininis traukinys, kurio vagonai buvo pilni žmonių. Kiek jų ten važiavo, niekas nežino. Prognozuojama, kad aukų skaičius perkops 100.