Trečiadienį (03.12) Jungtinių Valstijų greitojo maisto milžinė "McDonald's Corp." paskelbė, kad jos pardavimai mažėja jau dvyliktą mėnesį iš eilės. Prastus tinklo rezultatus lėmė mėsainių kainų karas JAV rinkoje, sudėtingos žiemos oro sąlygos ir nusilpusi pasaulio ekonomika.
Didžiausias pasaulyje maitinimo įstaigų tinklas, kariaujantis kainų karą su kita amerikiečių milžine "Burger King Corp.", nurodė, kad jos vasario pardavimai bent trylika mėnesių veikiančiuose restoranuose nukrito 4,7 procento. Šis nuosmukis atitiko ankstesnes Volstryto analitikų prognozes. Per tą patį praėjusių metų laikotarpį pardavimai buvo pasistiebę 0,4 procento.
Sausį Ilinojaus vietovėje Ouk Bruke įsikūrusi "McDonald's" pranešė apie pirmuosius ketvirčio nuostolius per visą savo veiklos istoriją. Tinklui pakenkė JAV greitojo maisto sektoriaus sulėtėjimas, pasikeitęs vartotojų skonis bei "McDonald's" prilipęs prasto aptarnavimo įvaizdis.
Vasarį "McDonald's" pardavimai bent trylika mėnesių veikiančiose JAV maitinimo įstaigose nukrito 4,4 proc., daugiau, nei prognozuota. O antroje didžiausioje rinkoje - Europoje maitinimo tinklo pardavimai buvo geresni, nei tikėtasi - jie, neatsižvelgiant į valiutų kursų svyravimo pokyčius, smuko 3,9 procento.
“Reuters”-ELTA