Devynių Lietuvos ryšių su visuomene bendrovių vadovai kreipėsi į Užsienio reikalų ministerijos ir Europos komiteto vadovus, siūlydami savo pagalbą ruošiantis referendumui dėl Lietuvos stojimo į Europos Sąjungą.
Europos komitetas yra sudaręs sutartį su kompanija "Viešųjų ryšių partneriai" (VRP), kuri nuo vasario 7 dienos iki referendumo organizuoja visuomenės informavimo apie Lietuvos narystės Europos Sąjungoje referendumą kampaniją. Šį 73 tūkstančių litų vertės projektą padeda įgyvendinti ryšių su visuomene agentūra "DDB&Co. ir Katkevičius".
Įvertinę, kokį didelį darbą reikia atlikti, kreipimąsi pasirašiusių kompanijų - "Baltijos viešųjų ryšių grupė", "KPMS ir partnerių", "A. Jonkus ir partnerių", "Komunikacijos ir konsultantai", "PR Service", "Komunikacijos tiltai", "Consensus PR", "Hill & Knowlton", "Guliverio tinklas" - vadovai teigia, kad jų bendrovės gali skirti tiek žmogiškųjų ir intelektualių resursų referendumo informacinei kampanijai organizuoti, kiek jų paprašytų Lietuvos valdžios institucijos ir joms patariantys profesionalai.
"Vienintelis honoraras - sėkminga referendumo baigtis: Lietuva - Europos Sąjungos narė!" - teigia devynių viešųjų ryšių kompanijų vadovai.
ELTA