Viktorijos Siegel atostogos Uzbekistane (nuotr. Instagram)

Verslininkas Danielius Bunkus ir jo mylimoji Viktorija Siegel su draugų kompanija leidosi į nepaprastas atostogas. Pasilepinti šiltais orais jie vyko į Azijos šalį – Uzbekistaną.

Naujienų portalui tv3.lt Viktorija Siegel papasakojo, kas šioje šalyje nustebino labiausiai ir kodėl savo dukrytę Nikolę paliko namuose.

Tolimoji Azija

Moteris pasakojo, kad į Azijos šalį vyko ne pirmą kartą, tačiau išvysti Uzbekistaną matė pirmąkart: „Mano draugė yra kilusi iš Uzbekistano, čia turi giminaičių, tad buvo labai smagu vykti į šalį, kurioje pasitinka vietiniai žmonės. Jie gali parodyti pačias gražiausias vietas, patarti, kur apsilankyti, kur eiti. Manau, kad vykstant į tokią šalį, reikia turėti, kokių nors pažįstamų, kurie nukreips ir patars.“

Šios atostogos truko savaitę, tačiau jos neužteko norint pamatyti visą šalies grožį. „Planuojame dar kitais metais čia atvykti“, – pridūrė žinoma moteris.

Uzbekistanas garsėja, kaip nepaprastai spalvotas bei marga šalis. Tai pakerėjo ir Viktoriją: „Beprotiškai graži šalis, turinti savo braižą. Labai sužavėjo aikštė, kuri anksčiau buvo mokykla, o dabar – muziejus. Su vietiniais net ėjau išklausyti vienos maldos, tikrai buvo įdomu. Aš pati esu stačiatikė, tad ten buvo viskas visiškai kitaip. Buvo įdomu pažinti šalies kultūrą, maistą, tradicijas.“

Tiesa, moteris pastebėjo, kad ši šalis kiek primena Rusiją: „Uzbekistanas – ne egzotiška šalis, o labiau sovietiška. Pasijutau kaip Rusijoje, nes ten labai daug rusakalbių, reklamos rusų kalba. Kai kurie namai – sovietiniai.“

Lengvas šokas – salotos 80 centų

Viktorija sakė, kad didelį įspūdį jai paliko ir vietiniai gyventojai. „Žmonės labai šilti, nuoširdūs. Pas juos yra taip: jeigu tave pakviečia vakarienės, stalas būna nuklotas iš mažiausiai 30 patiekalų, ir tu privalai visko paragauti. Taip tu parodai namų šeimininkei padėką. Tad ši kelionė buvo tikras iššūkis ir skrandžiui“, – juokėsi moteris.

Viktorija neslėpė, kad ją nustebino ir kainos restorane: „Jeigu eini į europietišką restoraną, ten kainos panašios, kaip ir pas mus, bet jeigu eini į vietinį, pamenu, kad 9 žmonės pavalgė tik už 70 eurų. Į kainą įėjo pirmas patiekalas, antras patiekalas bei desertas.

Prie visko geriama žalia arbata, sakoma, kad, taip geriau suvirškinamas maistas. Mes juokėmės, kad mums dabar reikės reabilitacijos. Nes pasižiūrėjus į kainas, buvo lengvas šokas – negalėjome patikėti, kad salotos kainuoja 80 centų.“

Azijos virtuvę Viktorija laiko viena mėgstamiausių. „Likau nustebusi, kad toks skanus maistas yra labai pigus ir kokybiškas“, – sakė ji.

Tiesa, mėgaudamasi pigiu, bet labai skaniu maistu, kelionės metu priaugo ir papildomų kilogramų. „Neslėpsiu – priaugau 6 kilogramus, tačiau man tai nesvarbu. Aš esu tokia kūdutė, tad man dabar net ir gražiau“, – atviravo Viktorija.

Papasakojo, kodėl dukrelę paliko namie

Viktorija pasakojo, kad šioje šalyje ji įžvelgė ir vieną minusą – vairavimą. „Važiavau ir meldžiausi –keliavome iš oro uosto į viešbutį, ir, tikrąją žodžio prasme, aš meldžiausi, nes jie vairuoja be taisyklių. Palyginus Lietuvą su Uzbekistanu, Lietuvoje vairavimo lygis yra aukščiausios klasės“, – sakė moteris.

Tiesa, į tolimą kelionę Viktorija su Danieliumi nusprendė dukrytės drauge neimti, tačiau čia vykstant antrąkart, žadėjo pasiimti ir ją: „Į tolimas šalis vaiką vežtis kartu visuomet bijau. Bijojau dėl maisto, viešbučio, tačiau kitą kartą jau viską žinosiu.

Keliauti su mažu vaiku yra didelė atsakomybė. Mes vykome ir į ekskursijas, todėl manau, kad vaikui būtų tai sunku pakelti, nes išvažiuodavome anksti ryte, o grįždavome vėlai vakare. Džiaugiuosi, kad mano mama galėjo prižiūrėti Nikolę namuose, o jai padėjo ir auklė.“