REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
8
Nauja Simonos Starkutės prekės ženklo „SbyS“ kolekcija ir Kotryna Kozlovaitė (tv3.lt fotomontažas)

„Tam, kad ruduo nebūtų liūdnas, siūlau įsileisti spalvų į savo spintą“, – sako modelis, prekės ženklo „SbyS“ kūrėja Simona Starkutė. Trejus metus prekės ženklą vystanti žinoma moteris šią kolekciją skyrė žmonėms, kuriems nesvetimas stilingas įvaizdis, rašoma pranešime spaudai.

8

„Tam, kad ruduo nebūtų liūdnas, siūlau įsileisti spalvų į savo spintą“, – sako modelis, prekės ženklo „SbyS“ kūrėja Simona Starkutė. Trejus metus prekės ženklą vystanti žinoma moteris šią kolekciją skyrė žmonėms, kuriems nesvetimas stilingas įvaizdis, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

Dalis drabužių yra skirti visai šeimai, tam, kad vykstant savaitgalio išvykai, nereikėtų sukti galvos, ką rengtis. Kolekcijoje – naujos spalvos: itin madinga salotinė, ryškiai mėlyna, tamsiai ruda ir dar nematyti modeliai.

Šios kolekcijos naujiena – dvi tarpusavyje derinamos skirtingos spalvos. Džemperius galima užsisakyti ne tik su kelnėmis, bet ir sijonu, šortais. Nuotraukose matomas kombinezonas puikiai tiks pasipuošti šventėms. Pasak S. Starkutės, atskirai dėvimi drabužiai lengvai įsilies į turimą garderobą. 

„Vystyti savo prekės ženklą man yra hobis. Tai tikrai nėra verslas, o labiau maloni veikla, atgaiva sielai ir džiaugsmas. Labai patinka puošti žmones ir suteikti jiems gerų emocijų“, – sako S. Starkutė. 

REKLAMA
REKLAMA

Kartu su S. Starkute nuotraukose pozuoja jos pažįstamas Paulius Novickas ir geros draugės sūnus Haroldas Burdaitis. Ilgus metus modeliu dirbusi S. Starkutė juokėsi, kad fotografuotis su bičiuliais visada smagiausia.

REKLAMA

„Puikiai praleidome laiką. Džiaugiuosi, kad tiek Paulius, tiek Haroldas jautėsi gerai ir visą fotosesiją pavyko pasidaryti per kelias valandas“, – pasakojo laisvalaikio aprangos kūrėja, kurios makiažu ir šukuosena fotosesijoje pasirūpino vizažistė Greta Vireliūnaitė-Kalinauskienė.

Tarp minėto prekės ženklo klientų – ir žinomi veidai. Vieni ištikimiausių prekės ženklo gerbėjų – dainininkas Egidijus Dragūnas, jo mylimoji Kotryna Kozlovaitė.

„Vos tik išpakavusi specialiai jai siūta laisvalaikio kostiumą, Kotryna šokinėjo iš laimės. Toks įvertinimas man yra pati didžiausia dovana. Suprantu, kad galiu duoti žmonėms ne tik  kokybiškų drabužių, bet ir gerą nuotaiką“, – sako žinomas modelis. 

REKLAMA
REKLAMA

S. Starkutė pasakojo, kad per trejus prekės ženklo gyvavimo metus susiformavo jos kliento paveikslas. Tai – keliaujantis, kokybiškiems drabužiams pinigų negailintis žmogus, kartais sau leidžiantis įsigyti ir itin prabangių prekės ženklų drabužių. Jis supranta, kas yra stilius, mėgsta išsiskirti savo apranga, seka mados tendencijas, tačiau nepamiršta patogumo.

„Mano drabužiai yra skirti moterims, kurios pasitiki savimi arba nori įgauti pasitikėjimo. Jei esate nestandartinės figūros, galime pasiūti individualiai. Pasirinkus tinkamą siluetą, trūkumus paslėpsime, o privalumus išryškinti. Mėgstantiems išskirtinumą, drabužiai gali būti dekoruoti „Swarovski“ kristalais“, – pasakoja S. Starkutė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų