REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip studentai, taip ir liekantys amžinais fuksais, kai kurie automobiliai taip ir nesugeba iš kokono pavirsti drugeliu. Skausminga lemtis gamintojus kartais pasitinka greičiau, nei jie parduoda pirmuosius modelius.

Kaip studentai, taip ir liekantys amžinais fuksais, kai kurie automobiliai taip ir nesugeba iš kokono pavirsti drugeliu. Skausminga lemtis gamintojus kartais pasitinka greičiau, nei jie parduoda pirmuosius modelius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1) Panther Rio (1975-1977)

Rio panteros gamintojai pasinaudojo „Triumph Dolomite“ technologija, pareiškė, kad tai bus konkurentas „Rolls-Royce“ ir užsiplėšė kelis kartus didesnę kainą. Apkvailinti pavyko neįtikėtinai aukštą kiekį pirkėjų – net 38. Tačiau netrukus šis nevykęs eksperimentas baigėsi.

REKLAMA

2) Suzuki X-90 (1995-1997)

1995-aisiais nebuvo poreikio dviejų durų krosoveriui be stogo. Kol kažkam „Reb Bull“ šovė į galvą, kad neaiškus automobilio galas yra puiki vieta šiame beveik beprasmiame dviviečiame automobilyje įtaisyti didžiulę kofeino pripildytą skardinę, pasistojusią švelniu 45 laipsnių kampu. Net jeigu ir buvo tokia pradinė idėja, ji nepasitvirtino – automobilio niekas nepirko.

3) Vauxhall Sintra (1997-1999)

Jeigu jūs kurtumėte savo pirmąjį MPV modelį (daugiafunkcinis automobilis): jūs jį pagamintumėte ekonomišku, patikimu ir saugiu. Tačiau, jeigu jūs esate „Vauxhall“, jūs perdarote „Chevrolet“ su V6 varikliu, įrengiate keistos formos kėbulą, ir vairo traukes, kurias Euro NCAP pripažino „laužančiomis kaklą“.

REKLAMA
REKLAMA

4) Ford Cougar (1998-2002)

Naujasis Capri! Naujasis Capri!“, tai buvo „Ford“ bandymas 1998-ųjų naujieną – „Cougar“ – pristatyti kažkaip įdomiau. Deja, nepaisant beveik normalaus dizaino, šis „Mondeo“ klonas buvo mažiausiai pamėgtas „Cougar“ modelis per visą istoriją – daugeliu savybių netgi skystesnis negu „Probe“, jo MX-6 modelio pirmtakas.

5) Toyota Yaris Verso (2000-2004)

Jie pasiėmė automobilį, skirtą jauniems žmonėms ir pabandė paversti jį kažkuo kitu. Tai kaip ir veikė, bet tokiu pat būdu, kaip įtaisyti supamąjį krėslą į vandens čiuožyklas: nebe taip smagu, tačiau bent jau senoliai būna įtraukti. Nišinė rinka ir klaidi išvaizda jį pražudė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6) Chrysler PT Cruiser-Cabriolet (2005-2008)

Vos prieš aštuonerius metus „Chrysler“ bandė pardavinėti šį automobilį, ir tai panašu į naujieną, kad gydytojai tuomet taip pat vis dar bandė naudotis siurbėlėmis gydyti depresiją. Maloni akiai tik saujelei entuziastų, mašina buvo nepatogi važiuoti, nepraktiška ir epiškai pasmerkta.

7) Renault Koleos (2008-2010)

Įsivaizduokite, kad įstrigote „Star Tours“ simuliatoriuje „Disneyworld“, tik su didžiule skyle priekyje, kur turėtų būti ekranas. Štai ką iš esmės gaunate, tik kėbulas primins hipopotamą su vandens užlaikymu. Ir tai buvo atgaivinta 2017-aisiais!

REKLAMA

8) Chevrolet Epica (2008-2010)

„Chevrolet“ išleido šį didžiulį, 6 cilindrų, Korėjoje surinktą biudžetinį sedaną žmonėms, kurie norėtų vėl išgyventi tą 1989-ųjų „atostogų“ ramiame pajūrio miestelyje magiją. Magija baigėsi greičiau, negu spėjo įsibėgėti pardavimai.

9) Renault Wind (2010-2012)

„Renault“ užtruko šešerius metus, kad paverstų 2004-ųjų malonių formų, gražų ir minimalistinį „Wind Concept“ į 2010-ųjų kreivo chirurgo rankos pagimdytą monstrą, kuriame viskas, kas patogu, buvo išpjauta.

REKLAMA

10) Hyundai Veloster (2011-2014)

2011-aisiais mums buvo pranešta, kad „Veloster“ yra „nauja juoda“ mašinų industrijoje, ir kryptis, kuria „Hyundai“ nuo šiol žengs. Džiugiu, kad jie galų gale grįžo į sveiką protą, ir nustojo gaminti mašinas, kurios viena vertus yra kaip „VW Golf“, o kita vertus panašėja į „Scirocco“, tačiau nėra tokios geros nei kaip vien, nei kaip kita.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų