
„Mazda2“ vėl sugebėjo nustebinti savo gebėjimais sutalpinti tiek daug talentų mažame kūne. Iškirtinės išvaizdos mažylė, apsiginklavusi savo klasei neįprastai dideliu technologijų arsenalu ir projekciniu prietaisų skydeliu HUD jau spėjo tapti Japonijos metų automobiliu ir laimėti Europos „Auksinį vairą“.
Dar du Ženevos debiutantai demonstruos koncerno gebėjimą tobulinti ir šiaip jau puikius modelius. 2015 metų laidos miesto visureigis CX-5 ir vidutinės klasės „Mazda6“ sulaukė ne tik kosmetinių išvaizdos pakeitimų, bet ir atnaujintų salonų bei papildomų saugumo sistemų, įskaitant ir adaptyvius LED žibintus. „Mazda6“ šeimą papilys ir versija su visais varančiais ratais, o CX-5 gaus galingą benzininį 2,5 litro darbinio tūrio SKYACTIV-G variklį.
Visi penki Ženevoje demonstruojami modeliai turės komunikacijos sistemą „MZD Connect“ bendraujančią su vairuotojo išmaniuoju telefonu ir i-ACTIVSENSE aktyvias saugumo sistemas.



