Tai buvo greitas sugrįžimas po dramatiškai pasibaigusių Breslau varžybų. Be to, sportininkas turėjo ir „nesuvestų sąskaitų“ su pačiu Lenkijos raliu, kuriame pernai nepasiekė finišo dėl techninio gedimo. „Šiemet labai svarbu įveikti visą trasą ir užsidėti pliusiuką prie finišuotų varžybų sąrašo“, – prieš startą kalbėjo M. Paulavičius.
Daugiau naujienų iš automobilių sporto pasaulio galite perskaityti „Automobilių sportas“ rubrikoje.
Naujasis šturmano vaidmuo ir ypač sudėtingos sąlygos kariniuose poligonuose netoli Ščecino žadėjo rimtą iššūkį. „Prognozuojamos gilios balos gali užlieti pasikalbėjimo įrangą ar net variklį – todėl reikės važiuoti gudriai, stebėti ne tik kelio knygą, bet ir pavojingas vietas“, – prieš startą teigė M. Paulavičius. Nors su pilotu A. Kavaliausku tai buvo pirmasis bendras startas, sportininkas neabejojo jo kompetencija.
Pagrindiniu tikslu ekipažas kėlė finišo pasiekimą, tačiau M. Paulavičius neslėpė ir sportinių ambicijų: „Jeigu pavyktų patekti į „Top 10“, būtų fantastiška.“
Jis pabrėžė, kad kiekvienas startas, nepaisant rolės automobilyje, yra svarbi pasiruošimo dalis pagrindiniam karjeros tikslui – Dakaro raliui. „Svarbiausia išlikti aktyviam sporte ir rodyti ryžtą tiek sau, tiek būsimiems rėmėjams“, – sakė M. Paulavičius.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!