• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po ilgiausio greičio ruožo šių metų Dakare, varžybose likę sportininkai kelias dienas praleidę Bolivijoje keliasi atgal į Argentiną. Nors septintojo greičio ruožo metu organizatoriai dalyviams žadėjo gausybę vandens brastų tačiau Pietų Amerikos orai ir toliau nepaliauja stebinti tiek organizatorių, tiek dalyvių.

Po ilgiausio greičio ruožo šių metų Dakare, varžybose likę sportininkai kelias dienas praleidę Bolivijoje keliasi atgal į Argentiną. Nors septintojo greičio ruožo metu organizatoriai dalyviams žadėjo gausybę vandens brastų tačiau Pietų Amerikos orai ir toliau nepaliauja stebinti tiek organizatorių, tiek dalyvių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dėl gausaus lietaus 7-asis maratono etapas motociklams buvo atšauktas, tačiau automobilių vairuotojai tęsė varžybas. Jau pirmuosiuose kilometruose technika pavedė Antaną Juknevičių, kuris vienu metu buvo 89-as, bet atsitiesė ir finiše preliminariais duomenimis užfiksavo 56-ą rezultatą.

REKLAMA

„Pravažiavus vos 2 kilometrus nuo starto linijos trūko vienas iš „Overdrive“ dirželių. Kartu su Mindaugu gedimą pašalinome, bet užtrukome apie 40 minučių ir likusią greičio ruožo dalį turėjome kilti iš rikiuotės galo. Vėl teko daryti labai daug, dažnai pavojingų, lenkimų, tik šį kartą atsirado ir tokių, kurie nenorėjo mūsų praleisti, taigi 30 km važiuodavome ieškodami progos ir galimybių aplenkti. Tiek Mindaugas, tiek aš iki šiol visiškai nedarome klaidų, todėl labai apmaudu, kad technika gadina mūsų rezultatą. Dabar turėsime laisvą dieną, peržvelgsime visą techninį pasiruošimą ir antroje Dakaro pusėje privalome atsigriebti,“ teigė Antanas Juknevičius.

Šiąnakt Dakaro dalyviai ilsėsis jau Argentinos Saltos mieste įsikūrusiame bivuake, kur jie praleis ir sekmadienį. Šios dienos metu ekipažo nariai galės atsipūsti prieš likusius šešis sunkiausio dykumų maratono etapus, kurie antroje Dakaro pusėje žada būti daug labiau smėlėti. Čia, priešingai nei pirmoje ralio pusėje, kur trasa buvo labiau klasikinio ralio tipo, greičio ruožai drieksis kopomis, smėlynais ir dažniausiai – toli nuo naudojamų kelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų