• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Su stiuardesėmis susiduriame kiekvieną kartą keliaudami lėktuvu, tačiau kartais nė neįtariame, koks specifinis yra šis darbas. Heather Poole, šiame darbe turinti 15 metų patirtį, sutiko atskleisti dešimt stiuardesių paslapčių, rašo mentalfloss.com.

REKLAMA
REKLAMA

6. Jos pastebi bandymus į lėktuvo saloną įgabenti lavoną

Tikriausiai teko girdėti bent vieną istoriją apie keleivius, kurie bandė į lėktuvo saloną vienaip ar kitaip įgabenti lavoną. Atsakymas į klausimą – kodėl bandoma tai daryti – yra labai paprastas – kūno gabenimas avialinijomis yra labai brangus.

REKLAMA

Paprastai oficialiai niekas nemiršta skrydžio metu, nebent lėktuve būna gydytojas, kuris gali apie tai pranešti. Kai kurios kompanijos yra pasiruošę ir tokioms nelaimėms – “Singapore Airlines" lėktuvuose yra vadinamoji „kūnų spinta“, į kurią gali būti patalpinamas lavonas.

7. Nepatartina užsiimti seksu lėktuvo tualete

Jus greičiausiai išduos tai, kad prie tualeto jau bus išsirikiavusi visa eilė keleivių. Jei kas nors gana ilgai neatlaisvina tualeto, visuomet atsiranda keleivių, kurie kreipiasi pagalbos į skrydžio palydoves. Žinoma, tokia “pramoga” nera draudžiama įstatymais, tačiau draudžiama lėktuve nepaklusti skrydžių palydovėms. Tad jei prašoma nustoti kažką daryti, yra griežtai siūloma taip ir padaryti.

REKLAMA
REKLAMA

8. Kovoja prieš prekybą žmonėmis

Galbūt daug kam sunku patikėti, tačiau skrydžių palydovės kartais dirba ir su policija. Ši praktika atsirado tada, kai “American Airlines” skrydžio palydovė Sandra Fiorini davė parodymus apie aštuoniolikmetį keleivį, kuris susiruošė 6 valandas keliauti su ką tik gimusiu kūdikiu (su nė nenukirpta virkštele) apsirūpinęs tik buteliuku pieno ir sauskelnėmis. Į stiuardesės raportą apie situaciją jos valdžia tuomet nereagavo. 2007 metais ši pastabi stiuardesė sutiko “Innocents at Risk” organizacijos įkūrėją Deborah Sigmund ir pradėjo kartu dirbti tam, jog aviakompanijų darbuotojai būtų apmokyti stebėti keleivius ir, esant įtarimui, galėtų kreiptis į atitinkamas institucijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

9. Darbo stažas reiškia trumpesnį sijoną

Darbo stažas nulemia ne tik tai, kur ir kada stiuardesė skris, bet ir kur bei kokiomis sąlygomis ilsėsis. Turima patirtis atsispindi net ir sijonų ilgyje – kol nesibaigė bandomasis laikotarpis, jų negalima palenkti daugiau nei nurodyta. Juos galima patrumpinti tik tada, kai naujokė tampa pilnateise komandos nare. Tuo dažnai bando pasinaudoti ir pilotai – jie gerai žino, kad naujai į darbą priimtos stiuardesės jų dėmesį vertins labiau, nei seniau šį darbą dirbančios merginos.

10. Turbulencijos klausimas

Jungtinėse Amerikos Valstijose lėktuvais kas dieną keliauja maždaug du milijonai žmonių. Nuo 1980-ųjų tik trys mirties lėktuvuose atvejai buvo pripažinti turbulencijos pasekme. Per tą patį laikotarpį užfiksuoti ir maždaug 300 atvejų, kai dėl turbulencijos rimtus sužeidimus patyrė skrydžių palydovėsi. Įdomu ir tai, kad stiuardesių patirtos traumos kai kuriose avialinijose kvalifikuojamod kaip sužeidimai darbo metu tik tuo atveju, kai situacija pripažįstama ekstremalia. Tada lėktuvas turi būti nutupdytas ir atidžiai patikrintas. Kadangi to daryti niekas nenori, “ekstremalios turbulencijos” atvejų beveik nepasitaiko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų