REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) rengiamas konkursas „Populiariausia prekė“ skelbia, kokias prekes Lietuvos pirkėjai dažniausiai rinkosi praėjusiais metais. Iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje nugalėtojus sveikino LR Vyriausybės atstovai, Žemės ūkio ministras, kontroliuojančiųjų institucijų vadovai. Gamintojai ir tiekėjai, kurių prekes vartotojai pernai rinkosi dažniausiai, įgijo teisę ženklinti tų prekių pakuotes LPĮA priklausančiu specialiu ženklu „Populiariausia prekė", o taip pat ir šiuo ženklu išskirti savo prekes prekybos tinklų parduotuvių lentynose.

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos (LPĮA) rengiamas konkursas „Populiariausia prekė“ skelbia, kokias prekes Lietuvos pirkėjai dažniausiai rinkosi praėjusiais metais. Iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje nugalėtojus sveikino LR Vyriausybės atstovai, Žemės ūkio ministras, kontroliuojančiųjų institucijų vadovai. Gamintojai ir tiekėjai, kurių prekes vartotojai pernai rinkosi dažniausiai, įgijo teisę ženklinti tų prekių pakuotes LPĮA priklausančiu specialiu ženklu „Populiariausia prekė", o taip pat ir šiuo ženklu išskirti savo prekes prekybos tinklų parduotuvių lentynose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Konkursas vyksta jau penkerius metus, todėl galime skaičiuoti ne tik pirkėjų simpatijas ir pasirinkimą per metus. Konkursas „Populiariausia prekė“ padėjo nuststyti ir pirkėjų įpročius, lojalumą vienam ar kitam gamintojui, prekės ženklui“, – sako L. Vilimas.

REKLAMA

Anot jo, išlieka tendencija , jog dažniausiai renkamasi lietuviškus maisto produktus (61 proc.) ir užsienio gamintojų higienos priemones (90 proc.). Daugmaž per pusę pasidalija lietuviškų ir užsienietiškų gėrimų mėgėjai.

Tačiau kai kurioms prekėms lietuviai yra ypač lojalūs. „Populiariausios prekės“ duomenimis, tą patį glaistytą sūrelį Lietuvos pirkėjai dažniausiai renkasi jau penkerius metus. Jie ir 2009- aisiais, ir 2013-aisiais dažniausiai rinkosi tą pačią tyrelę vaikams, kavą, šokolado plytelę bei makaronus. Jau penkerius metus jie ištikimi tam pačiam pomidorų padažui bei majonezui, sulčių gėrimui ir kai kuriems alkoholiniams gėrimams. 

REKLAMA
REKLAMA

„Pelnyti vartotojo palankumą nėra lengva, tačiau dar sunkiau yra jį išlaikyti. Manau, kad tai ne sutapimas, jog kai kurios prekės nugalėtojomis išrenkamos jau penktus metus iš eilės. Džiaugiuosi, jog ir pats „Populiariausia prekė“ ženklas per tuos metus pelnė gamintojų bei pirkėjų pasitikėjimą. Tikiu, jog jis neretai nulemia ir pirkėjų pasirinkimą“, – sako LPĮA vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas.

Konkurse „Populiariausia prekė 2013“ dalyvavo 35 įmonės ir 49 prekės. Nugalėtojai buvo išrinkti pagal vartojimą atspindinčius duomenis – mažmeninės prekybos tinklų „Maxima LT”, „Rimi Lietuva”, „Palink”, valdanti prekybos tinklą “IKI” ir „Norfos mažmena” 2013 metų pardavimo rezultatus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų