REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lean“ vadybos metodų mokytojas Tadas Pukšta mano, kad įmonės sėkmės garantas slypi ne darbuotojų kompetencijoje, o vadovo sugebėjimuose. Pasak jo, gaila, kad ne visi vadovai supranta, kad jie privalo kurti procesus įmonėse, o darbuotojai į juos turi būti įtraukiami.

„Lean“ vadybos metodų mokytojas Tadas Pukšta mano, kad įmonės sėkmės garantas slypi ne darbuotojų kompetencijoje, o vadovo sugebėjimuose. Pasak jo, gaila, kad ne visi vadovai supranta, kad jie privalo kurti procesus įmonėse, o darbuotojai į juos turi būti įtraukiami.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laidoje „Verslo pozicija“ pašnekovas patikino, kad pagrindinis stabdis įmonės potencialo vystymui, yra patys vadovai, nes nuo jų gi viskas priklauso. Specialistas pasakojo, kad jeigu vadovas neskiria dėmesio visiems procesams, jam atrodo, kad jis yra geras pardavėjas, tai įmonė ir atrodo, kaip gero pardavėjo įmonė, bet procesai atrodo baisiai. Bet jei įmonės vadovas yra ir pardavėjas, ir jam tuo pačiu metu rūpi, kaip gaminamos ar pateikiamos paslaugas vartotojams, tai jis suranda laiko nueiti valandą pastovėti ir įsigilinti, kas vyksta.

REKLAMA

Tai tokia įmonė, T. Pukštos nuomone, visai kitaip atrodo. „Lietuvoje daugelis vadovų savo darbuotojus laiko „durniais“. Kvailiais, kurie nieko nesugeba, jie negabūs yra, va čia tinginiai pas mane įmonėje yra susirinkę. Bet realiame gyvenime taip visiškai nėra. Dažniausiai įmonėse mes sutinkame puikius žmones, bet gana baisius procesus, t.y. vadovo darbas“, - teigė pašnekovas.

Dažna vadovų klaida ta, kad jie galvoja, jog jų pasamdyti žmonės nieko nesugeba.

„Bet juk čia yra vadovo darbas sukonstruoti procesą. Pats darbuotojas jo nesukonstruos, nes jis yra pasamdytas dirbti jame. Jis galbūt gali teikti pasiūlymus, bet jeigu vadovas to nenori girdėti, tai niekada nebus to tobulumo“, - stebėjosi T. Pukšta.

Pašnekovo nuomone, nuostata, kad darbuotojas yra geras – būtina. Jeigu galvojama, kad darbuotojas yra blogas, vadinasi, net nenorima tobulinti proceso, net negalvojama kažką keisti. „Mūsų nuostata sako, kad nereikia nieko tobulint. Aš pakeisiu darbuotoją ir jis taps geresnis, bet, deja, taip nevyksta“, - tikino „Lean“ mokytojas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų