• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos turizmo pristatymo renginys Tokijuje, didžiausios Azijos regione pasaulinės turizmo parodos „JATA World Tourism Congress and Travel Fair“ metu rugsėjo 13 d. nusidažė rožine spalva: daugiau nei pusė šimto susirinkusiųjų iš Japonijos turizmo industrijos bei žiniasklaidos buvo vaišinami šaltibarščiais.

REKLAMA
REKLAMA

„Visų susirinkusiųjų į renginį laukė siurprizas – lietuviški šaltibarščiai. Labai nudžiugome, kad prie jų iškart išsirikiavo eilė, o ragavusiųjų lėkštės liko tuščios. Pasitvirtino mūsų hipotezė, kad lietuvišku maistu galime privilioti japonų turistus, kurie itin vertina unikalų, autentišką, sveiką maistą. Lietuvių nacionalinės virtuvės skoniai jiems išties kultūriškai priimtini. Šaltibarščius jie net pakrikštijo lietuvišku miso. Turizmo strategijoje ir toliau skirsime ypatingą dėmesį cepelinų, šaltibarščių, šakočių, ietuviškų gėrimų ir kt. pristatymui. Juk kulinarija šiuo metu yra viena madingiausių priežasčių japonams renkantis kelionę į Europą“, - patvirtino renginyje dalyvavusi Valstybinio turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.

REKLAMA

Pasak jos, kiti traukos objektai, skatinantys šiuolaikinius japonų turistus rinktis Lietuvą atostogoms, - Č.Sugiharos paveldas, Kuršių nerija, gintaras: „Pasitvirtino ir antra hipotezė, kad sėkmingai galime pradėti siūlyti ir Lietuvos kurortų teikiamas paslaugas ir SPA procedūras, nes jos yra konkurencingos savo kaina ir kokybe, o šis kriterijus japonų turistams dažnai yra lemiamas renkantis atostogas.“

Tokijuje pirmą kartą oficialiai buvo pristatyta ir bendra Baltijos šalių turizmo rinkodaros koncepcija tolimosiose rinkose „Baltics: Three In One Holiday“. Pagal ją turistams iš tolimųjų rinkų siūloma per atostogas apsilankyti visose trijose Baltijos šalyse. Šia koncepcija itin susidomėjo ir Balkanų, Kaukazo regionai - jų atstovai pripažino, kad šalių vieningumas išties sustiprina turizmo rinkodarą bei optimizuoja išlaidas.

REKLAMA
REKLAMA

Šiemet tarptautinėje Tokijo turizmo parodoje JATA apsilankė rekordinis dalyvių skaičius – 131 tūkst. 1353 stenduose prisistatė 730 kompanijų iš 154 pasaulio šalių.

2012 m. Lietuvą aplankė apie 10 tūkst. turistų iš Japonijos. Europos kelionių komisijos duomenimis, Lietuva pernai buvo ketvirtoje vietoje Europoje pagal atvykstamojo turizmo iš Japonijos augimą - japonų turistų, besirenkančių Lietuvą savo kelionės tikslu, srautai padidėjo net 35 proc. Mūsų šalyje japonai praleidžia apie 3,5 nakvynės. Kasmet Lietuvoje lankosi ir japonų žurnalistai – š.m. spalį pažintiniame ture dalyvaus 11 Japonijos žinisklaidos atstovų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų