REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anot JK atlikto tyrimo, Kate Middleton ir princo Williamo kūdikio gimimas nuo liepos 1 iki rugpjūčio galo įlies į Britanijos ekonomiką 400 mln. JAV dolerių. Joshua Bamfieldas, tyrimą atlikusio centro direktorius, skaičiuoja, kad didžiausią naudą atneš vakarėliai. Tikimasi, kad per sosto įpėdinio gimimo šventę, kuri turėtų įvykti liepos mėnesį, alkoholiui bus išleista 97 mln. JAV dolerių, o maistui – 39 mln. JAV dolerių, praneša dailybeast.com.

REKLAMA
REKLAMA

Tikimasi, kad 13 proc. išaugs kūdikių vėžimėlių pardavimai, nes žmonės norės neatsilikti nuo karališkosios poros.

REKLAMA

Tai džiugios naujienos stagnuojančiai Britanijos ekonomikai, kuri taip pat buvo pagyvinta karališkųjų vestuvių, karalienės valdymo jubiliejaus ir susižavėjimo visais K. Middleton rūbais (šis reiškinys vadinamas „Kate efektu“).

Tačiau žvaigždžių industrijoje ne tik karališkas nėštumas atneša ekonomikai naudos. Kūdikių karštinės viršūnė tikriausiai buvo tada, kai Angelina Jolie ir Bradas Pittas už 11 mln. JAV dolerių pardavė savo dvynukų nuotraukas. O žurnalas „US Weekly“, gavęs progą paviešinti vieno JAV realybės šou dalyvės neštumą, per metus pardavė 200 tūkst. žurnalų daugiau nei įprastai.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau nėštumas atnešta ne vien pinigus. Didžiausios žvaigždės taip padidina savo populiarumą, nes pakursto bulvarinių žurnalų kuriamą iliuziją, kad žvaigždės yra tokie patys žmonės kaip mes. O po gimdymo žiniasklaidos dėmesys neišblėsta, nes žurnalai aptarinėja, kiek svorio priaugo ir kaip greitai jo atsikratė įžymiosios mamos.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų