• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

 Trečiadienį dizainerė Ramunė Piekautaitė žiniasklaidos atstovus sukvietė vėlyvų pusryčių, kurių metu pasakojo apie būsimos „Cruise 2013” kolekcijos pristatymą.

 Trečiadienį dizainerė Ramunė Piekautaitė žiniasklaidos atstovus sukvietė vėlyvų pusryčių, kurių metu pasakojo apie būsimos „Cruise 2013” kolekcijos pristatymą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vėlyvi prabangūs pusryčiai – štai kas man asocijuojasi su atostogomis ir pačia „Cruise” sąvoka – šampanas, kvapnus espresso ir mažučiai migdoliniai „macaroons” sausainėliai – šypsosi R. Piekautaitė.

REKLAMA

Pasak dizainerės, ši tarpsezoninė kolekcija bus dedikuota vasarai, kelionėms, prabangai ir moteriškumui – skiriamiesiems „cruise” kolekcijų bruožams. Pastelinės spalvos, prabangūs lengvi audiniai – nuo „piekautaitiško” stiliaus dizainerė sakosi nenutolsianti. Šie modeliai tiks ir lėtam pasivaikščiojimui Monako alėjose, ir iškilmingai vakarienei Viduržemio jūsros jachtoje.

Pusryčių metu buvo pristatyti ir pirmieji kolekcijų modeliai – dvi ilgos, lengvai krentančios suknelės. O renginio metu modeliai bus puošiami unikaliais Giovani Ferraris prekės ženklo juvelyriniais dirbiniais, kurių to paties vardo autorius ir pats specialiai atvyks į kolekcijos pristatymą.

REKLAMA
REKLAMA

Rasa Kairienė, „Make Up For Ever” visažistė, trumpai papasakojo apie būsimą vasaros makiažo kryptį: „Kursime sinergiją tarp būsimo sezono tendencijų ir „cruise” kolekcijos koncepcijos. Kolekcijos pristatyme šviesią porcelianinę odą derinsime su šiltų rudų atspalvių šešėliais, švelniu dūminių akių efektu ir ryškiomis, beveik elektrinėmis lūpomis – oranžine, koralų, intensyvia persiko spalva”.

„Natūraliai gimė sprendimas kolekciją pristatyti viešbutyje „Kempinski Hotel Cathedral Square”. Mano manymu prabangiausias šiuo metu Lietuvoje esantis viešbutis, priimantis svarbiausias tarptautines delegacijas ir žymiausius svečius man – elegancijos ir „cruise“ kelionių sinonimas. Čia fotografuosime ir kolekcijos katalogo nuotraukas. Viešbučio interjeras puikiai atspindi visą kolekcijos nuotaiką – jis yra ideali „cruise“ kelionių destinacija.”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Savo partnerius renginiui R. Piekautaitė taip pat sako išsirinkusi tikslingai: „Visi pristatymo partneriai – natūrali kolekcijos idėjos tąsa, prabangūs kokybiško gyvenimo atributai, simbolizuojantys atostogas, laisvalaikį. Neįsivaizduoju tingaus atostogų ryto ritualo be puikaus šampano taurės ir kvapnaus espresso – taip šalia mūsų atsirado „Veuve Clicquot“ ir „Lavazza”. Pastarasis vardas - ilgametis espresso kultūros skleidėjas visame pasaulyje bei unikalių reklaminių kampanijų kūrėjas, išlaikanti glaudų ryšį su supermodeliais, dizaineriais. O už šampano vardo stovi ypatinga moteris, kurios istorija mane sužavėjo - Madame Clicquot išrado būdą šampaną gaminti masiniu būdu ir tuomet jis tapo globalus bei prieinamas ne tik saujelei išrinktųjų.”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų