REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dainininkas Radžis dar sykį įrodė, kad ne veltui yra vadinamas mylimiausiu ir charizmatiškiausiu Lietuvos atlikėju. Šeštadienį LNK startavęs meilės realybės šou „Radžis ieško žmonos“ prie ekranų pritraukė 730 tūkstančių žiūrovų.

Dainininkas Radžis dar sykį įrodė, kad ne veltui yra vadinamas mylimiausiu ir charizmatiškiausiu Lietuvos atlikėju. Šeštadienį LNK startavęs meilės realybės šou „Radžis ieško žmonos“ prie ekranų pritraukė 730 tūkstančių žiūrovų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Preliminariais TNS LT duomenimis, realybės šou, kaip žinomas dainininkas ieško nuotakos tarp 10 gražuolių prašmatniame Taujėnų dvare, stebėjo 9,2 proc. Lietuvos gyventojų, o TV3 šokių projekto „Šok su manimi“ – 6,2 proc.

REKLAMA

Žiūrovai realybės šou „Radžis ieško žmonos“ turi ypatingą sprendimo teisę – jie balsuoja, kurią iš dviejų Radžiui nepatikusių merginų palikti projekte, o kuria – atsikratyti.

Interaktyvumu išsiskiriantis LNK projektas „Radžis ieško žmonos“ prieš TV3 „Šok su manimi“ laimėjo ir 15–49 metų amžiaus grupės žiūrovų auditorijoje. 23,7 proc. šios amžiaus grupės žiūrovų rinkosi „Radžis ieško žmonos“, o 21,8 proc. – „Šok su manimi“.

REKLAMA
REKLAMA

TV3 šokių laida jau prarado žiūrimiausio Lietuvos šokių projekto titulą. Nuo šio sezono LNK šokių konkursas „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“  įsitvirtino lyderio pozicijoje.

Šio sekmadienio LNK „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“ reitingas – 7,8 proc., o TV3 „Šok su manimi“ – 6,2 proc.

Beje, LNK šokių projektas sekmadienį įveikė ir per TV3 rodytą animacinį filmą „Hortonas“ rezultatu 7,8:6,1 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų