• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2012 m. pirmąjį pusmetį ženkliau pradėjo jaustis palengvėjimas po ekonominės krizės – pastebima, kad žmonės pradeda atsikvėpti, vis daugiau pinigų išleidžia pramogoms bei naujiems daiktams įsigyti. Tai įrodo ir mados bei stiliaus centro „Europa“ pirmojo pusmečio rezultatai – nors lankytojų srautas čia išliko pastovus, tačiau apyvarta augo 11 proc. Sparčiausias augimas pastebėtas birželio mėnesį – tuo metu pagrindinių prekybos centro nuomininkų apyvarta augo 28 proc. Labiausiai augo drabužių, prekių vaikams, restoranų bei kavinių sektoriai.

REKLAMA
REKLAMA

„Pagrindinė šio pusmečio tendencija – augantis mūsų pirkėjų – tiek lietuvių, tiek iš svečių iš užsienio –  krepšelis, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. – Vis daugiau žmonių nebeapsiriboja tik būtiniausiomis prekėmis, o ima dairytis naujų daiktų bei save palepina kavinėse bei restoranuose. Visgi jie nepraleidžia progos pasinaudoti ir organizuojamomis akcijomis, kurių metu norimas prekes galima įsigyti pigiau.“

REKLAMA

Šiais metais pastebimai padaugėjo mados ir stiliaus centre apsiperkančių Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos piliečių – išleidžiamos sumos per šių metų pirmą pusmetį augo atitinkamai 35 bei 69 proc., o ukrainiečių – beveik trigubai. Vidutinis užsienio svečių pirkinio krepšelis šiuo metu jis sudaro kiek daugiau nei 600 litų.

Pasak G.Urnevičienės, daug lankytojų pritraukė jau kelis metus iš eilės organizuojamas „Black Friday“ išpardavimas, taip pat avalynės pardavimų skatinimui skirta akcija „Batmanų dienos“. Dėmesio sulaukė ir balandžio mėnesį prekybos centre pirmąkart organizuota naujoms kolekcijoms pristatyti skirta „Mados savaitė“, tad tikimasi, kad ji taps tradiciniu renginiu.

REKLAMA
REKLAMA

G. Urnevičienės teigimu, mados ir stiliaus centras ir toliau stengsis pritraukti unikalių, visame pasaulyje pripažintų prekių ženklų. Šiuo metu ruošiamasi net 8 naujų parduotuvių atidarymui: jau nuo rugpjūčio čia bus prekiaujama „Karen Millen“, nuo rugsėjo - „MaxMara“ mados grupei priklausančių „Marella“, „Penny Black“ bei „Max&Co“ prekių ženklų, vyrams kuriančių „Strellson“ drabužiais bei „Coccinelle“ galanterijos, jaunimo pamėgtų „Diesel“, „Desigual“, „Miss Sixty“, „Killah“, „Tommy Hilfiger Denim“ drabužiais bei aksesuarais. Taip pat liepos pabaigoje „Europos“ lankytojų laukia naujas šviežio maisto restoranas „Park“, pakeitęs iki šiol čia veikusį restoraną „Cozy“.

Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų