• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bet kurios fotografijos šaltinis yra ne fotoaparatas ir netgi ne vaizdas, matomas per vaizdo ieškiklį – vaizdo reikia ieškoti fotografo mintyse. Ten jis yra sukuriamas ir tik vėliau užfiksuojamas atminties kortelėje ar juostelėje. „Fotografo minties", tarptautinio pripažinimo sulaukusios „Fotografo akies" tęsinio, autorius ir fotografas Michaelas Freemanas atskleidžia uždangą, slepiančią fotografijos kūrimo paslaptį.

Bet kurios fotografijos šaltinis yra ne fotoaparatas ir netgi ne vaizdas, matomas per vaizdo ieškiklį – vaizdo reikia ieškoti fotografo mintyse. Ten jis yra sukuriamas ir tik vėliau užfiksuojamas atminties kortelėje ar juostelėje. „Fotografo minties", tarptautinio pripažinimo sulaukusios „Fotografo akies" tęsinio, autorius ir fotografas Michaelas Freemanas atskleidžia uždangą, slepiančią fotografijos kūrimo paslaptį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Fotografijos labiau nei kurios kitos meno formos prigimtis reikalauja nuolat stebinti ir intriguoti žiūrovą naujais vaizdais ir vis įvairesnėmis jų interpretacijomis. „Fotografo mintis" paaiškina, kaip sukurti gerą fotografiją, ir leidžia suprasti, kas padeda geriausiems pasaulio fotografams dar ir dar kartą pasiekti šį tikslą. Ši knyga suteikia neįkainojamų žinių apie mados cikliškumą, stilius, manierizmą bei apšvietimą ir pataria, kaip išvengti klišių bei susidoroti su netikėtumais.

REKLAMA

„Fotografo minties" autorius Michaelas Freemanas – tarptautinio pripažinimo sulaukęs fotografas, rašantis apie keliones, architektūrą ir Azijos meną. Jis ypač išgarsėjo kaip specialiųjų efektų specialistas. F. Freemano fotografijos spausdinamos daugybėje knygų ir žurnalų, tarp jų ir „Time-Life Books", „Reader's Digest", „Condé Nast Traveler" bei GEO. Jis yra parašęs daugiau nei 20 knygų apie fotografiją, tarp jų ir ypač didelės sėkmės susilaukusią „Fotografo akį“.

„Mokydami fotografuoti, labai dažnai sutelkiame dėmesį į tai, kas aišku ir paprasta: kaip pasirinkti objektą, išsirinkti objektyvą, fotografavimo tašką ir įrėminti kadrą taip, kad jis veiksmingiausiu ir trumpiausiu keliu perduotų jūsų žinutę žiūrovui. Aiškumo ir paveikumo reikia, tarkim, žinių fotografijai, tačiau tai, kas fotografijai talkina viename kontekste, gali pakišti koją kitame, jeigu, pavyzdžiui, pasikeičia tikslas ir nuotrauka atsiduria ant galerijos sienos. Aiškumas yra dorybė tik tuo atveju, jeigu reikia komunikuoti, o ne kontempliuoti; jeigu norite, kad žmonės pastebėtų jūsų fotografijas ir jomis džiaugtųsi, turite suteikti jiems dingstį žiūrėti į jas ilgiau nei akimirką", – sako knygos „Fotografo mintis" autorius Michaelas Freemanas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų