• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vasario mėnesio pabaigoje BMW išplatino reklaminį vaizdo įrašą, kuriame aiškinama, kaip veikia kompanijos parengtas dyzelinis 3,0 litrų darbo tūrio, šešių cilindrų variklis su trimis turbokompresoriais.

REKLAMA
REKLAMA

Apie šį motorą jau žinome nemažai, tačiau vaizdo klipe pateikiama paprasta turbokompresorių darbo apžvalga gali padėti suprasti veikimo principą tiems, kurie mažiau linkę gilintis į technines detales. Kaip aiškinama vaizdo klipe, esant žemiems sūkiams intensyvų variklio įsibėgėjimą garantuoja mažas kintamos geometrijos turbokompresorius. Vidutinių apsisukimų diapazone aktyvuojamas antrasis turbokompresorius tam, kad būtų pasiektas maksimalus sukimo momentas. Na, ir galiausiai, esant aukštiems sūkiams prisijungia ir trečioji turbina, kuri padeda varikliui pasiekti maksimalią 381 AG galią ir 740 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

Dėl visų turbokompresorių pripūtimo teikiamos galios „M550d xDrive“ sedanas nuo 0 iki 100  km/h įsibėgėja per 4,7 sekundės, o vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 6,3 l/100 km. Gamintojo nurodoma anglies dvideginio emisija – 165 g/km.

Variklis bus montuojamas į bavarų „M Performance“ serijos automobilius, o visą gamą iš pradžių sudarys minėtas „M550d xDrive“ sedanas ir universalas, „X5 M50d“ ir „X6 M50d“. Galingiausias dyzelinis 5 serijos modelis Vokietijoje pasirodys gegužės 12 d., o X5 ir X6 gamintojo salonuose bus galima rasti nuo birželio 16 d.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų